Pregled bibliografske jedinice broj: 384259
Quo vadis, metodologija pedagogije?
Quo vadis, metodologija pedagogije? // Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2001. str. 27-39 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 384259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Quo vadis, metodologija pedagogije?
(Quo vadis, methodology of educational research?)
Autori
Sekulić-Majurec, Ankica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2001, 27-39
ISBN
953-6104-37-7
Skup
Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 27.04.2001. - 28.04.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
metodologija pedagogije; pedagoška istraživanja
(methodology of educational research; educational research)
Sažetak
U radu se govori o nekim dvojbama vezanim uz metodologijski koncept pogodan za istraživanja u području odgoja i obrazovanja i njihovim implikacijama na pedagogiju kao znanost i pedagošku praksu, te kritički propituju neka rješenja vezana uz koncepciju pedagogije utemeljenu na osnovama teorije kaosa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija