Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 384254

Istraživanje turističkih tržišta


Marušić, Mira; Prebežac, Darko
Istraživanje turističkih tržišta
Zagreb: Adeco, 2004


CROSBI ID: 384254 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje turističkih tržišta
(Tourism Marketing Research)

Autori
Marušić, Mira ; Prebežac, Darko

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Adeco

Grad
Zagreb

Godina
2004

Stranica
439

ISBN
953-97228-5-3

Ključne riječi
turizam; istraživanje tržišta; istraživanje turističkih tržišta; metode istraživanja u turizmu
(tourism; marketing research; tourism marketing research; tourism research methods)

Sažetak
Autori u ovom sveučilišnom udžbeniku prezentiraju sva suvremena metodološka dostignuća na području istraživanja tržišta. U knjizi je dat cjelovit prikaz metodološkog instrumentarija i procesa istraživanja tržišta, ali isto tako se ukazuje na značaj i domete sustavnog istraživanja tržišnih fenomena na području turizma na način da se autori usredotočuju na specifične probleme koji induciraju potrebu za istraživanjem tržišta. Kako je turizam nesumnjivo jedan od temeljnih strateških pravaca razvoja Hrvatske, istraživanje i bolje poznavanje turističkih potrošača bit će sve važnije i nezaobilazno u poslovnom upravljanju na područjima turizma. Knjiga je namijenjena svima koji se bave turizmom u najširem smislu i zanima ih to područje: onima koji se turizmom bave u javnom sektoru, također zaposlenima u privatnom sektoru u gospodarstvu, u organiziranju putovanja i u posredovanju u prometu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Objavljivanje ovog sveučilišnog udžbenika odobrio je Senat Sveučilišta u Zagrebu.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mira Marušić (autor)

Avatar Url Darko Prebežac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marušić, Mira; Prebežac, Darko
Istraživanje turističkih tržišta
Zagreb: Adeco, 2004
Marušić, M. & Prebežac, D. (2004) Istraživanje turističkih tržišta. Zagreb. Adeco.
@unknown{unknown, author = {Maru\v{s}i\'{c}, Mira and Prebe\v{z}ac, Darko}, year = {2004}, pages = {439}, keywords = {turizam, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, istra\v{z}ivanje turisti\v{c}kih tr\v{z}i\v{s}ta, metode istra\v{z}ivanja u turizmu}, isbn = {953-97228-5-3}, title = {Istra\v{z}ivanje turisti\v{c}kih tr\v{z}i\v{s}ta}, keyword = {turizam, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, istra\v{z}ivanje turisti\v{c}kih tr\v{z}i\v{s}ta, metode istra\v{z}ivanja u turizmu}, publisher = {Adeco}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Maru\v{s}i\'{c}, Mira and Prebe\v{z}ac, Darko}, year = {2004}, pages = {439}, keywords = {tourism, marketing research, tourism marketing research, tourism research methods}, isbn = {953-97228-5-3}, title = {Tourism Marketing Research}, keyword = {tourism, marketing research, tourism marketing research, tourism research methods}, publisher = {Adeco}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font