Pregled bibliografske jedinice broj: 384254
Istraživanje turističkih tržišta
Istraživanje turističkih tržišta
Zagreb: Adeco, 2004
CROSBI ID: 384254 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje turističkih tržišta
(Tourism Marketing Research)
Autori
Marušić, Mira ; Prebežac, Darko
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Adeco
Grad
Zagreb
Godina
2004
Stranica
439
ISBN
953-97228-5-3
Ključne riječi
turizam; istraživanje tržišta; istraživanje turističkih tržišta; metode istraživanja u turizmu
(tourism; marketing research; tourism marketing research; tourism research methods)
Sažetak
Autori u ovom sveučilišnom udžbeniku prezentiraju sva suvremena metodološka dostignuća na području istraživanja tržišta. U knjizi je dat cjelovit prikaz metodološkog instrumentarija i procesa istraživanja tržišta, ali isto tako se ukazuje na značaj i domete sustavnog istraživanja tržišnih fenomena na području turizma na način da se autori usredotočuju na specifične probleme koji induciraju potrebu za istraživanjem tržišta. Kako je turizam nesumnjivo jedan od temeljnih strateških pravaca razvoja Hrvatske, istraživanje i bolje poznavanje turističkih potrošača bit će sve važnije i nezaobilazno u poslovnom upravljanju na područjima turizma. Knjiga je namijenjena svima koji se bave turizmom u najširem smislu i zanima ih to područje: onima koji se turizmom bave u javnom sektoru, također zaposlenima u privatnom sektoru u gospodarstvu, u organiziranju putovanja i u posredovanju u prometu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Objavljivanje ovog sveučilišnog udžbenika odobrio je Senat Sveučilišta u Zagrebu.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb