Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 384251

Poslovna strategija zrakoplovnih kompanija


Prebežac, Darko
Poslovna strategija zrakoplovnih kompanija
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 1998


CROSBI ID: 384251 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovna strategija zrakoplovnih kompanija
(Airline Business Strategy)

Autori
Prebežac, Darko

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Golden marketing - Tehnička knjiga

Grad
Zagreb

Godina
1998

Stranica
436

ISBN
953-6168-74-X

Ključne riječi
zračni promet; zrakoplovne kompanije; marketing i menadžment zračnog prometa; poslovne strategije zrakoplovnih kompanija
(air transportation; airlines; airline marketing management; airlines business strategy)

Sažetak
Knjiga predstavlja na znanstvenom, stručnom i izdavačkom planu značajnu novinu u Republici Hrvatskoj i doprinosi promicanju suvremenih i u nas nepoznatih i ignoriranih znanja iz područja marketinga i managementa zračnog prometa. U iznimno opsežnom rukopisu autor po prvi puta u Hrvatskoj na ovako cjelovit i sveobuhvatan način prikazuje specifičnosti, pravila poslovanja i nove koncepcije upravljanja zračnog prometa, koji kao gospodarska grana treba odigrati značajnu ulogu u podizanju konkurentske sposobnosti turistički orjentiranog gospodarstva Republike Hrvatske na međunarodnom tržištu. Knjiga, koja se sastoji od sedam poglavlja, je strukturirana vrlo moderno i transparentno. Na početku svakog poglavlja autor nas upoznaje s osnovnim ciljevima poglavlja, a svako poglavlje završava pregledom ključnih riječi, definiranjem najvažnijih pitanja i problema iz tematike koju razmatra konkretno poglavlje te uvidom u pozivne bilješke. Ovakvim pristupom autor znatno olakšava studentima praćenje i studiranje izložene materije a ispunjeni su i ključni metodološko-didaktički preduvjeti koje treba imati kvalitetan sveučilišni udžbenik.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Zrakoplovstvo, raketna i svemirska tehnika, Ekonomija

Napomena
Objavljivanje ovoga sveučilišnog udžbenika odobrio je Senat Sveučilišta u Zagrebu odlukom broj 02-894/1-1998. od 6. svibnja 1998. godine.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Darko Prebežac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Prebežac, Darko
Poslovna strategija zrakoplovnih kompanija
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 1998
Prebežac, D. (1998) Poslovna strategija zrakoplovnih kompanija. Zagreb. Golden marketing - Tehnička knjiga.
@unknown{unknown, author = {Prebe\v{z}ac, Darko}, year = {1998}, pages = {436}, keywords = {zra\v{c}ni promet, zrakoplovne kompanije, marketing i menad\v{z}ment zra\v{c}nog prometa, poslovne strategije zrakoplovnih kompanija}, isbn = {953-6168-74-X}, title = {Poslovna strategija zrakoplovnih kompanija}, keyword = {zra\v{c}ni promet, zrakoplovne kompanije, marketing i menad\v{z}ment zra\v{c}nog prometa, poslovne strategije zrakoplovnih kompanija}, publisher = {Golden marketing - Tehni\v{c}ka knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Prebe\v{z}ac, Darko}, year = {1998}, pages = {436}, keywords = {air transportation, airlines, airline marketing management, airlines business strategy}, isbn = {953-6168-74-X}, title = {Airline Business Strategy}, keyword = {air transportation, airlines, airline marketing management, airlines business strategy}, publisher = {Golden marketing - Tehni\v{c}ka knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font