Pregled bibliografske jedinice broj: 383719
Studentska prosudba učinkovitosti integrativnog učenja
Studentska prosudba učinkovitosti integrativnog učenja // Odgojne znanosti, 9 (2007), 2; 147-160 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 383719 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studentska prosudba učinkovitosti integrativnog učenja
(Students’ judgement of the effectiveness of interactive learning)
Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
Izvornik
Odgojne znanosti (1846-1204) 9
(2007), 2;
147-160
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
integrativno učenje; anticipacija; refleksija; samoprocjena; vlastiti koncept učenja
(interactive learning; anticipation; reflection; self-evaluation; concept of individual learning)
Sažetak
Proteklih smo godina mogli primijetiti eksploziju zanimanja za metode učenja grupiranih pod nazivom aktivno učenje i nastava usmjerena prema učeniku/studentu, u čijem su središtu aktivna uporaba teorijskoga znanja i individualno učenje. Međutim, u obrazovnoj je praksi i dalje prisutno mnogo nerazumijevanja i nepovjerenja u didaktičko-metodičke koncepcije iskustvene, doživljajne, problemske, skupne i suradničke nastave koje integrativno učenje uzimaju kao načelo djelovanja. Polazeći od te pretpostavke, zanimalo nas je koliko poticanje integrativnog učenja, ostvarenog posredstvom suradničkih i individualiziranih oblika rada, omogućuje studentima stjecanje i pokazivanje vještine nastavničkog poziva, upotrebu refleksivne diskusije i razvijanje vlastitog koncepta učenja. Integrativno učenje, organizirano tijekom izvođenja predavanja i seminara didaktike u trajanju od 8 mjeseci, studentima je omogućilo mobilizaciju postojećih znanja i iskustava, preuzimanje inicijative u učenju, poticanje procjene i samoprocjene te kritičnosti, samokritičnosti, prilagodljivosti novim situacijama i različitosti. Studentske su prosudbe pokazale da tako organizirano samoučenje podržava refleksivnu diskusiju, anticipaciju i rad na vlastitom konceptu učenja, pridonosi timskom djelovanju i suradnji te primjeni novih ideja u praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI