Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 383706

Integralni pristup razvoju branda i gospodarskog razvoja gradova u uvjetima globalne konkurentnosti


Paliaga, Marko; Uravić, Lenko
Integralni pristup razvoju branda i gospodarskog razvoja gradova u uvjetima globalne konkurentnosti // Ekonomska istraživanja, 21 (2008), 3; 77-87 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 383706 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integralni pristup razvoju branda i gospodarskog razvoja gradova u uvjetima globalne konkurentnosti
(Integral acces to brand and economy develpoment of cities in terms of global competition)

Autori
Paliaga, Marko ; Uravić, Lenko

Izvornik
Ekonomska istraživanja (1331-677X) 21 (2008), 3; 77-87

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
brand gradova ; brand mjesta ; upravljanje brandom ; lokalni gospodarski razvoj
(brand of cities ; brand of destinations ; brand management ; local economy development)

Sažetak
U današnje vrijeme nisu samo poznate destinacije, turisticka mjesta oni gradovi koji prepoznaju važnost primjene koncepcije marketinga, promocije i brandinga kao sredstava i instrumenata za jacanje vlastite konkurentnosti. Jaki gradovi brandovi nosioci su globalnog gospodarskog razvitka, prikupljanja stranih investicija i kreiranja gospodarskog napretka svoje zemlje. Gospodarski napredak nekog grada svakako ovisi i o njegovom pomno planiranom gospodarskom razvoju. Upravo takvi gradovi u okviru svojih nacionalnih i teritorijalnih granica predstavljaju nosioce gospodarskog i kulturnog razvoja, oni tjeraju svoje države na rast i razvoj. Dobro vodstvo mora znati prepoznati osnovne promjene u vanjskoj i unutarnjoj okolini kroz lokalni gospodarski plan , te izgradnjom vlastitog branda, omoguciti i stvoriti uvjete za provo_enje strategije razvoja i unapre_enja upravljanja gradom. Slijedom iskustava iz strateškog planiranja kao i poslovnog brandinga te kreiranja tržišnih marki u ovom radu predlaže se strateški model kreiranja i upravljanja gradskim brandom koji može uz odgovarajucu primjenu doprinijeti boljoj konkurentnosti hrvatskih gradova na globalnom tržištu. Razvojem i primjenom strateškog modela kreiranja i upravljanja branda u gradove, odre_eni gradovi, generirati ce i unaprijediti na nivou vlastite lokalne zajednice gospodarski razvoj, povecati zaposlenost, potaknuti gradske investicije, unaprijediti turizam i broj turistickih dolazaka, jednom rijecju, postati ce konkurentniji u odnosu na one gradove koji takav model ne primjenjuju. U tom smislu u ovom clanku prikazan je i predložen sustavan pristup kao osnovno polazište za daljnja istraživanja i provjeru tvrdnji kroz praksu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Marko Paliaga (autor)

Avatar Url Lenko Uravić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Paliaga, Marko; Uravić, Lenko
Integralni pristup razvoju branda i gospodarskog razvoja gradova u uvjetima globalne konkurentnosti // Ekonomska istraživanja, 21 (2008), 3; 77-87 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Paliaga, M. & Uravić, L. (2008) Integralni pristup razvoju branda i gospodarskog razvoja gradova u uvjetima globalne konkurentnosti. Ekonomska istraživanja, 21 (3), 77-87.
@article{article, author = {Paliaga, Marko and Uravi\'{c}, Lenko}, year = {2008}, pages = {77-87}, keywords = {brand gradova, brand mjesta, upravljanje brandom, lokalni gospodarski razvoj}, journal = {Ekonomska istra\v{z}ivanja}, volume = {21}, number = {3}, issn = {1331-677X}, title = {Integralni pristup razvoju branda i gospodarskog razvoja gradova u uvjetima globalne konkurentnosti}, keyword = {brand gradova, brand mjesta, upravljanje brandom, lokalni gospodarski razvoj} }
@article{article, author = {Paliaga, Marko and Uravi\'{c}, Lenko}, year = {2008}, pages = {77-87}, keywords = {brand of cities, brand of destinations, brand management, local economy development}, journal = {Ekonomska istra\v{z}ivanja}, volume = {21}, number = {3}, issn = {1331-677X}, title = {Integral acces to brand and economy develpoment of cities in terms of global competition}, keyword = {brand of cities, brand of destinations, brand management, local economy development} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • CAB Abstracts
  • EconLit
  • EBSCO PUBLISHING DATABASE
  • SCOPUS





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font