Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 383702

Kooperativno učenje u nastavi kao čimbenik socijalizacije


Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
Kooperativno učenje u nastavi kao čimbenik socijalizacije // Napredak (Zagreb), 144 (2003), 4; 459-473 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 383702 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kooperativno učenje u nastavi kao čimbenik socijalizacije
(Cooperative learning in class as a factor of socialisation)

Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 144 (2003), 4; 459-473

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
Kooperativno učenje; socijalizacija; autopercepcija; heteropercepcija; percepcija pojedinca od socijalne sredine
(Cooperative learning; socialisation; auto-perception; hetero-perception; perception of the individual by the social milieu)

Sažetak
Problem kojim se bavi ovaj rad jest traženje odgovora na pitanje: može li učenje koje je organizirano kao timski , a ne individualni napor, kao suradničko i društveno, a ne natjecateljsko i izolirano, utjecati na odnose i procese unutar skupine, razredne zajednice, i biti važan čimbenik socijalizacije mladih? Cilj istraživanja bio je ispitati učinke kooperativnog učenja na socijalizaciju prateći odnose i procese unutar skupine i sva tri polazišta socijalizacije: autopercepciju, heteropercepciju i percepciju pojedinca i socijalne okoline. Istraživanje je provedeno na uzorku od 82 učenika, radom u malim kooperativnim skupinama tijekom osam susreta. Šest susreta odnosi se na programske cjeline implementiranog programa "Surađujmo", a preostala dva na početna i završna mjerenja. Provedena je evaluacija svih šest skupnih susreta i testirana je značajnost razlike u prosječnim rezultatima dobivenima na mjerama autopercepcije, heteropercepcije i percepcije pojedinaca od socijalne okoline. Rezultati su pokazali da kooperativno učenje pozitivno utječe na odnose i procese unutar skupine, na učenikov odnos prema sebi, drugima i prema zajednici i da je suradnja u nastavi važan čimbenik socijalizacije i usklađenosti pojedinca i okoline.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
Kooperativno učenje u nastavi kao čimbenik socijalizacije // Napredak (Zagreb), 144 (2003), 4; 459-473 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Buljubašić-Kuzmanović, V. (2003) Kooperativno učenje u nastavi kao čimbenik socijalizacije. Napredak (Zagreb), 144 (4), 459-473.
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}-Kuzmanovi\'{c}, Vesna}, year = {2003}, pages = {459-473}, keywords = {Kooperativno u\v{c}enje, socijalizacija, autopercepcija, heteropercepcija, percepcija pojedinca od socijalne sredine}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {144}, number = {4}, issn = {1330-0059}, title = {Kooperativno u\v{c}enje u nastavi kao \v{c}imbenik socijalizacije}, keyword = {Kooperativno u\v{c}enje, socijalizacija, autopercepcija, heteropercepcija, percepcija pojedinca od socijalne sredine} }
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}-Kuzmanovi\'{c}, Vesna}, year = {2003}, pages = {459-473}, keywords = {Cooperative learning, socialisation, auto-perception, hetero-perception, perception of the individual by the social milieu}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {144}, number = {4}, issn = {1330-0059}, title = {Cooperative learning in class as a factor of socialisation}, keyword = {Cooperative learning, socialisation, auto-perception, hetero-perception, perception of the individual by the social milieu} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Social Services Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font