Pregled bibliografske jedinice broj: 383594
Zašto nismo sposobni učiti
Zašto nismo sposobni učiti // Poslovni savjetnik, 4 (2008), 42; 72-73 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 383594 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zašto nismo sposobni učiti
(Why are we not capable of learning)
Autori
Rupčić, Nataša
Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 4
(2008), 42;
72-73
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
učenje; odučavanje; učeće poduzeće
(learning; unlearning; learning company)
Sažetak
Pri transformaciji klasičnoga poduzeća u poduzeće koje uči posebno je važno da menadžeri iskreno procijene navedene identificirane zapreke učenju i pokušaju ih otkloniti, budući da se trajne konkurentne prednosti poduzeća u promjenjivom okružju mogu temeljiti jedino na znanju, a znanje se stječe procesima učenja. Budući da su osnovni nosioci učenja u poduzeću pojedinci, potrebno ih je upoznati s potrebom stjecanja znanja, utjecajem znanja na poboljšanje performansa poduzeća i posebno ih stimulirati da procesima učenja pristupaju u okviru ispunjavanja vlastitih aspiracija, razvoja potencijala i osobnoga razvoja. Na ovim se temeljima trebaju izgrađivati metode motivacije pojedinaca za učenje. Budući da proces učenja uvelike ovisi o nesmetanom transferu znanja na menadžmentu je zadatak identificirati prepreke tome procesu te raditi na njihovom uklanjanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija