Pregled bibliografske jedinice broj: 383570
Interna komunikacija kao činitelj uspješnosti organizacije
Interna komunikacija kao činitelj uspješnosti organizacije // Zbornik radova : journal of information and organizational sciences, 32 (2008), 570-593 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 383570 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interna komunikacija kao činitelj uspješnosti organizacije
(Internal communication as a factorof sucesses of organizationInterna)
Autori
Ćorić, Nino ; Tomić, Zoran
Izvornik
Zbornik radova : journal of information and organizational sciences (0351-1804) 32
(2008);
570-593
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
interna komunikacija; organizacija
(Internal communication; organization)
Sažetak
Usprkos postojanju puno definicija kvalitete, većina njih se može grupirati u one koje na kvalitetu gledaju sa stajališta proizvođača ili davatelja usluge i one koje na kvalitetu gledaju sa stajališta kupca ili korisnika usluge. Vezano uz potonje Juran kvalitetu definira kratko - kao zadovoljstvo kupca ili korisnika. S obzirom da moderni koncept poslovanja pretpostavlja da svaka organizacija, pored vanjskog, ima i svoje unutarnje tržište (javnost), uočava se kako se uposlenici zapravo nalaze u dvostrukoj funkciji: kao ponuđači (na vanjskom tržištu), ali i kao korisnici, jer sami čine unutranje tržište. Cilj interne komunikacije ili komunikacije sa uposlenima je sustavno utjecanje na znanje, stavove i ponašanje, odnosno zadovoljstvo uposlenih. Uspješan rezultat djelovanja interne komunikacije čini konkurentsku prednost organizacije u ovom vrijednosnom lancu– zadovoljan uposlenik će stvarati njezin kvalitetniji output.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb