Pregled bibliografske jedinice broj: 383565
Uloga odnosa s javnošću u turizmu
Uloga odnosa s javnošću u turizmu // Zbornik radova, sv. 1. (2008), br. 1.; 359-370 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 383565 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga odnosa s javnošću u turizmu
(The role of public relations in tourism)
Autori
Tomić, Zoran ; Ćorić, Nino ; Granić, Ivica
Izvornik
Zbornik radova (0351-1804) Sv. 1.
(2008), Br. 1.;
359-370
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
odnosi s javnošću; turizam; mediji
(- -)
Sažetak
Industrija turizma i putovanja široko je područje, s jakim rastom i potencijalom za rad odnosa s javnošću. Dr. Josip Senčić u knjizi Promocija u turizmu piše da su odnosi s javnošću « ; dio komunikacijske politike poduzeća u turizmu ali i ostalih čimbenika i organizacija u turizmu koja u sebi uključuju sustavno oblikovanje i brigu oko odnosa poduzeća ili neke druge organizacije s javnošću. Cilj ove aktivnosti je stvaranje pozitivne slike u odnos na dobavljače, kupce vlastite zaposlenike, dioničare, banke, opću, posebnu, stručnu i političku javnost kao i stvaranje atmosfere razumijevanja i povjerenja od te javnosti» ;
Izvorni jezik
Engleski