Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 383140

Marketing turističke destinacije


Križman Pavlović, Danijela
Marketing turističke destinacije. Pula : Zagreb: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2008 (monografija)


CROSBI ID: 383140 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing turističke destinacije
(Tourism destination marketing)

Autori
Križman Pavlović, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

Grad
Pula : Zagreb

Godina
2008

Stranica
220

ISBN
978-953-7498-12-2

Ključne riječi
turizam; marketing; turistička destinacija; održivi razvoj
(tourism; marketing; tourism destination; sustainable development)

Sažetak
Trendovi koji se javljaju u turističkoj potražnji, oštra konkurentska borba među turističkim destinacijama, tehnološke inovacije, environmentalistički pritisci te drugi značajni čimbenici u turističkom okruženju nameću potrebu za promišljanjem i iznalaženjem djelotvornijeg načina upravljanja turističkom destinacijom od postojećeg. Prema stavu mnogih autora, turističke destinacije mogu usvajanjem upravo marketinškog pristupa u upravljanju prevladati strategijske jazove prisutne u tradicionalnom načinu upravljanja. Analizom brojnih teorijskih rasprava i istraživanja iz područja marketinga turističke destinacije, uočeno je da se samo neke njegove odrednice obrađuju i to uglavnom pojedinačno, tj. da ne postoji sveobuhvatan i sustavni pristup pri njihovom sagledavanju i obradi. Stoga se u ovoj znanstvenoj monografiji obrađuje fenomenologija turizma, marketinga u turizmu, turističke destinacije, marketinga turističke destinacije, upravljanja marketingom turističke destinacije i marketinga turističke destinacije u funkciji njezina održivog razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
303-0000000-2451 - Održivi turizam u Hrvatskoj: izrada akcijskog plana održivosti turizma Istre (Vitasović, Aljoša, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli


Citiraj ovu publikaciju:

Križman Pavlović, Danijela
Marketing turističke destinacije. Pula : Zagreb: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2008 (monografija)
Križman Pavlović, D. (2008) Marketing turističke destinacije. Pula : Zagreb, Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli.
@book{book, author = {Kri\v{z}man Pavlovi\'{c}, Danijela}, year = {2008}, pages = {220}, keywords = {turizam, marketing, turisti\v{c}ka destinacija, odr\v{z}ivi razvoj}, isbn = {978-953-7498-12-2}, title = {Marketing turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {turizam, marketing, turisti\v{c}ka destinacija, odr\v{z}ivi razvoj}, publisher = {Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirkovi\'{c} Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula : Zagreb} }
@book{book, author = {Kri\v{z}man Pavlovi\'{c}, Danijela}, year = {2008}, pages = {220}, keywords = {tourism, marketing, tourism destination, sustainable development}, isbn = {978-953-7498-12-2}, title = {Tourism destination marketing}, keyword = {tourism, marketing, tourism destination, sustainable development}, publisher = {Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirkovi\'{c} Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula : Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font