Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 383122

Upravljanje marketingom turističke destinacije: Stanje i perspektive u Republici Hrvatskoj


Križman Pavlović, Danijela; Živolić, Sanja
Upravljanje marketingom turističke destinacije: Stanje i perspektive u Republici Hrvatskoj // Ekonomska istraživanja, 21 (2008), 2; 99-113 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 383122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje marketingom turističke destinacije: Stanje i perspektive u Republici Hrvatskoj
(Tourism destination marketing management: Status and prospects in Croatia)

Autori
Križman Pavlović, Danijela ; Živolić, Sanja

Izvornik
Ekonomska istraživanja (1331-677X) 21 (2008), 2; 99-113

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
turistička destinacija ; marketing ; turistička zajednica ; Republika Hrvatska
(tourism destination ; marketing ; Tourist Board ; Croatia)

Sažetak
Usvajanjem marketinškog pristupa u poslovanju turističke destinacije mogu odgovoriti izazovima koje im nameće suvremeno turističko makrookruženje i prevladati strateške jazove tradicionalnog načina poslovanja. S obzirom da literatura oskudijeva radovima koji se na sveobuhvatan i sustavan način bave koncepcijom marketinga turističke destinacije kao i načinom upravljanja njime, u radu se prezentira dizajnirani model upravljanja marketingom turističke destinacije. Poput mnogih turistički razvijenih zemalja i Republika Hrvatska je početkom 1990-tih godina započela s procesom reinženjeringa upravljanja marketingom u turizmu, uspostavom sustava turističkih zajednica. Navedeni je sustav nositelj upravljanja marketingom turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj. Temeljem empirijskog istraživanja spoznate su odlike upravljanja marketingom u turističkim destinacijama Republike Hrvatske. U radu se daju i preporuke za poboljšanje upravljanja marketingom turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-303-0000000-2451 - Održivi turizam u Hrvatskoj: izrada akcijskog plana održivosti turizma Istre (Vitasović, Aljoša, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Križman Pavlović, Danijela; Živolić, Sanja
Upravljanje marketingom turističke destinacije: Stanje i perspektive u Republici Hrvatskoj // Ekonomska istraživanja, 21 (2008), 2; 99-113 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Križman Pavlović, D. & Živolić, S. (2008) Upravljanje marketingom turističke destinacije: Stanje i perspektive u Republici Hrvatskoj. Ekonomska istraživanja, 21 (2), 99-113.
@article{article, author = {Kri\v{z}man Pavlovi\'{c}, Danijela and \v{Z}ivoli\'{c}, Sanja}, year = {2008}, pages = {99-113}, keywords = {turisti\v{c}ka destinacija, marketing, turisti\v{c}ka zajednica, Republika Hrvatska}, journal = {Ekonomska istra\v{z}ivanja}, volume = {21}, number = {2}, issn = {1331-677X}, title = {Upravljanje marketingom turisti\v{c}ke destinacije: Stanje i perspektive u Republici Hrvatskoj}, keyword = {turisti\v{c}ka destinacija, marketing, turisti\v{c}ka zajednica, Republika Hrvatska} }
@article{article, author = {Kri\v{z}man Pavlovi\'{c}, Danijela and \v{Z}ivoli\'{c}, Sanja}, year = {2008}, pages = {99-113}, keywords = {tourism destination, marketing, Tourist Board, Croatia}, journal = {Ekonomska istra\v{z}ivanja}, volume = {21}, number = {2}, issn = {1331-677X}, title = {Tourism destination marketing management: Status and prospects in Croatia}, keyword = {tourism destination, marketing, Tourist Board, Croatia} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font