Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 383027

Uloga radnog terapeuta kod djece s poremećajem učenja


Šimunović, Dubravka; Popović Miočinović, Ljiljana
Uloga radnog terapeuta kod djece s poremećajem učenja // Pediatria Croatica, 52 (2008), 3; 215-215 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)


CROSBI ID: 383027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga radnog terapeuta kod djece s poremećajem učenja
(Occupation therapy and children with learning disabilities)

Autori
Šimunović, Dubravka ; Popović Miočinović, Ljiljana

Izvornik
Pediatria Croatica (1330-1403) 52 (2008), 3; 215-215

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
model adaptivnih vještina; model adaptacije kroz okupaciju
(occupation therapy; daily live activites; adaptiv skills model)

Sažetak
Radna terapija je zdravstvena struka čiji je cilj pomoći osobama da u potpunosti sudjeluju u aktivnostima svakodnevnog života. Postoje radnoterapijski modeli i pristupi koji su primjenljivi u radu s djecom s poremećajima učenja. Naprimjer, to su Model adaptivnih vještina te Model adaptacije kroz okupaciju. Model adaptivnih vještina temelji se na vjerovanju da ljudi kontinuirano prilagođavaju svoje akcije i ponašanja okolini u kojoj se nalaze. Adaptacija se događa malo-pomalo i ovisi o ranije stečenim vještinama i podvještinama. Model adaptacije kroz okupaciju daje veliki naglasak na okruženje u kojem pojedinac izvodi aktivnosti, važnost okupacija za pojedinca, razine vještina potrebne za savladavanje aktivnosti i prilagodbe koje pojedinac mora učiniti da bi uspješno izveo aktivnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Šimunović, Dubravka; Popović Miočinović, Ljiljana
Uloga radnog terapeuta kod djece s poremećajem učenja // Pediatria Croatica, 52 (2008), 3; 215-215 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
Šimunović, D. & Popović Miočinović, L. (2008) Uloga radnog terapeuta kod djece s poremećajem učenja. Pediatria Croatica, 52 (3), 215-215.
@article{article, author = {\v{S}imunovi\'{c}, Dubravka and Popovi\'{c} Mio\v{c}inovi\'{c}, Ljiljana}, year = {2008}, pages = {215-215}, keywords = {model adaptivnih vje\v{s}tina, model adaptacije kroz okupaciju}, journal = {Pediatria Croatica}, volume = {52}, number = {3}, issn = {1330-1403}, title = {Uloga radnog terapeuta kod djece s poreme\'{c}ajem u\v{c}enja}, keyword = {model adaptivnih vje\v{s}tina, model adaptacije kroz okupaciju} }
@article{article, author = {\v{S}imunovi\'{c}, Dubravka and Popovi\'{c} Mio\v{c}inovi\'{c}, Ljiljana}, year = {2008}, pages = {215-215}, keywords = {occupation therapy, daily live activites, adaptiv skills model}, journal = {Pediatria Croatica}, volume = {52}, number = {3}, issn = {1330-1403}, title = {Occupation therapy and children with learning disabilities}, keyword = {occupation therapy, daily live activites, adaptiv skills model} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Science Citation Index Expanded (SCI-EXP)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EMBASE (Excerpta Medica)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font