Pregled bibliografske jedinice broj: 383027
Uloga radnog terapeuta kod djece s poremećajem učenja
Uloga radnog terapeuta kod djece s poremećajem učenja // Pediatria Croatica, 52 (2008), 3; 215-215 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 383027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga radnog terapeuta kod djece s poremećajem učenja
(Occupation therapy and children with learning disabilities)
Autori
Šimunović, Dubravka ; Popović Miočinović, Ljiljana
Izvornik
Pediatria Croatica (1330-1403) 52
(2008), 3;
215-215
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
model adaptivnih vještina; model adaptacije kroz okupaciju
(occupation therapy; daily live activites; adaptiv skills model)
Sažetak
Radna terapija je zdravstvena struka čiji je cilj pomoći osobama da u potpunosti sudjeluju u aktivnostima svakodnevnog života. Postoje radnoterapijski modeli i pristupi koji su primjenljivi u radu s djecom s poremećajima učenja. Naprimjer, to su Model adaptivnih vještina te Model adaptacije kroz okupaciju. Model adaptivnih vještina temelji se na vjerovanju da ljudi kontinuirano prilagođavaju svoje akcije i ponašanja okolini u kojoj se nalaze. Adaptacija se događa malo-pomalo i ovisi o ranije stečenim vještinama i podvještinama. Model adaptacije kroz okupaciju daje veliki naglasak na okruženje u kojem pojedinac izvodi aktivnosti, važnost okupacija za pojedinca, razine vještina potrebne za savladavanje aktivnosti i prilagodbe koje pojedinac mora učiniti da bi uspješno izveo aktivnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Science Citation Index Expanded (SCI-EXP)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EMBASE (Excerpta Medica)