Pregled bibliografske jedinice broj: 383018
CRM kao ključ poslovnog uspjeha
CRM kao ključ poslovnog uspjeha // Infotrend, 16 (2008), 6; 56-58 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 383018 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
CRM kao ključ poslovnog uspjeha
(CRM as a key to business success)
Autori
Smolčić, Jasmina ; Andrlić, Berislav ; Hak, Mario
Izvornik
Infotrend (1330-0393) 16
(2008), 6;
56-58
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
CRM ; uspjeh ; automatizacija uredskog poslovanja
(CRM ; Success ; office automation)
Sažetak
Kao najširu definiciju ureda možemo ustvrditi da je to mjesto u kojem menadžeri, stručni radnici, tajnice ili ostalo uredsko osoblje obavljaju upravljačke ili administrativne poslove. Ti poslovi spadaju u barem jednu od sljedećih vrsta poslova: odlučivanje, manipulacija podacima i dokumentima, komunikacija i arhiviranje. Iz toga proizlazi da je uredsko poslovanje sustav tehničkih radnji i postupaka koji osiguravaju učinkovitu organizaciju, pretraživanje i pohranu dokumenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo, Informacijske i komunikacijske znanosti