Pregled bibliografske jedinice broj: 382993
Medijska pristranost u izborima: Kako je Barack Obama pobijedio Hillary Rodham Clinton
Medijska pristranost u izborima: Kako je Barack Obama pobijedio Hillary Rodham Clinton // Teme, XXXIII (2009), 1; 215-238 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 382993 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Medijska pristranost u izborima: Kako je Barack Obama pobijedio Hillary Rodham Clinton
(Media bias in elections: How did Barack Obama won Hillary Rodham Clinton)
Autori
Topić, Martina
Izvornik
Teme (0353-7919) XXXIII
(2009), 1;
215-238
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Hillary Rodham Clinton; Barack Obama; mediji; pristranost; predsjednička nominacija; žena
(Hillary Rodham Clinton; Barack Obama; media; bias; presidential nomination; women)
Sažetak
U ovom radu predstavljen je položaj žena u politici općenito te medijski tretman Hillary Rodham Clinton i Baracka Obame gdje je Hillary eliminirana iz utrke za predsjedničku nominaciju posredstvom masovnih medija. Analiza je provedena na temelju razmatranja nekoliko velikih istraživanja medijskoga tretmana Hillary Rodham Clinton i Baracka Obame za vrijeme utrke za predsjedničku nominaciju te na temelju razmatranja različitih istraživanja javnoga mnijenja koja su pokazivala pozicije kandidata za vrijeme cijele utrke za predsjedničku nominaciju. Paralelno su analizirane pozicije u anketama koje su imali Hillary Rodham Clinton i Barack Obama, ali i medijski tretman koji su u isto vrijeme dobivali. Zaključci rada su da je Hillary Rodham Clinton eliminirana iz utrke posredstvom masovnih medija koji su otvoreno podržavali Baracka Obamu svojim pristranim izvještajima i sakrivanjem činjenica te da je ženu, koja prvenstveno mora dokazati da je jednako dobra kao i muškarac pa tek onda predstavljati program, uvijek lakše eliminirati iz utrke nego muškarca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb
Profili:
Martina Topić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- medjunarodno priznati casopis, klasifikacija M24