Pregled bibliografske jedinice broj: 382966
Informacijska osnova marketinških odluka, slučaj Silca-Unican-Elzett, Budimpešta
Informacijska osnova marketinških odluka, slučaj Silca-Unican-Elzett, Budimpešta, 2001., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 382966 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijska osnova marketinških odluka, slučaj Silca-Unican-Elzett, Budimpešta
(Information basis for marketing decisions, case study Silca-Unican-Elzett, Budapest)
Autori
First, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
13.06
Godina
2001
Stranica
68
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Informacijska osnova; marketinške odluke; Silca-Unican-Elzett
(Information basis; marketing decisions; Silca-Unican-Elzett)
Sažetak
U ovom radu se govori o informacijskoj osnovi marketinških odluka, na primjeru slučaja Silca-Unican-Elzett, Budimpešta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija