Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 382965

Implementacija marketing koncepta u poslovnim bankama


Ožanić, Goran
Implementacija marketing koncepta u poslovnim bankama, 2001., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


CROSBI ID: 382965 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija marketing koncepta u poslovnim bankama
(Marketing mix implementation in business banks)

Autori
Ožanić, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
13.06

Godina
2001

Stranica
71

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
Implementacija marketing koncepta; poslovne banke
(Marketing mix implementation; business banks)

Sažetak
U ovom radu se govori o implementaciji marketing koncepta u poslovnim bankama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081003

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ožanić, Goran
Implementacija marketing koncepta u poslovnim bankama, 2001., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
Ožanić, G. (2001) 'Implementacija marketing koncepta u poslovnim bankama', diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {O\v{z}ani\'{c}, Goran}, year = {2001}, pages = {71}, keywords = {Implementacija marketing koncepta, poslovne banke}, title = {Implementacija marketing koncepta u poslovnim bankama}, keyword = {Implementacija marketing koncepta, poslovne banke}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {O\v{z}ani\'{c}, Goran}, year = {2001}, pages = {71}, keywords = {Marketing mix implementation, business banks}, title = {Marketing mix implementation in business banks}, keyword = {Marketing mix implementation, business banks}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font