Pregled bibliografske jedinice broj: 382370
Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno-jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju
Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno-jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44 (2008), 2; 33-52 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 382370 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja povijesti redovnih osnovnih škola prema integriranim učenicima oštećena sluha i učenicima s poremećajima govorno-jezične komunikacije te specifičnim teškoćama u učenju
(Attitudes of history teachers in regular elementary schools toward integrated hearing impaired pupils and pupils with speech and language disorders in communication and specific difficulties in studying)
Autori
Dulčić, Adinda ; Bakota, Koraljka
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 44
(2008), 2;
33-52
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Stavovi učitelja povijesti ; učenici oštećena sluha ; učenici s poremećajima govorno-jezične komunikacije i specifičnim teškoćama u učenju
(history teachers' attitudes ; pupils with hearing and/or speech impairments ; pupils with speech and voice disorders in communicatin and specific difficulties in studying ; educational integration)
Sažetak
U radu su prikazani rezultati analize stavova ucitelja povijesti osnovnih redovnih škola sjeverozapadne Hrvatske prema integriranim ucenicima oštecena sluha i ucenicima s poremecajima govorno-jezicne komunikacije te sa specifi cnim teškocama u ucenju. Ispitivanjem je obuhvaceno 78 ucitelja povijesti nekih redovnih osnovnih škole sjeverozapadne regije Republike Hrvatske: Grad Zagreb - Zapad, Ivanic Grad, Zaprešic i Sisak. Iz dobivenih rezultata razvidno je da su prema procesu integracije izraženi najpovoljniji stavovi, ali su znatno nepovoljniji prema uvjetima rada i provedbi edukacijske integracije. Dakle, analiza dobivenih rezultata ukazuje da ucitelji povijesti imaju pretežno nepovoljne stavove prema uvjetima rada i provedbi nastave u kojima se odgojno - obrazovna integracija provodi. Rezultati usporedbe stavova ucitelja povijesti iz razlicitih regija pokazuju da su rezultati uzoraka uglavnom ujednaceni, tj. da uglavnom nema statisticki znacajne razlike. Statisticki znacajna razlika za neke varijable dobivena je na uzorku ispitanika u sjeverozapadnoj Hrvatskoj unutar Zagrebacke županije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Logopedija
POVEZANOST RADA
Projekti:
207-0000000-2293 - Funkcionalni verbotonalni dijagnostički program za djecu oštećena sluha i govora (Runjić, Nađa, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Poliklinika SUVAG
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- PsychINFO
- CSA Sociological Abstracts
- CSA Linguistic & Language Behaviour Abstracts
- Hrčak
- SCOPUS