Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 382354

Marketing strategije u funkciji transformacije tvrtke Ericsson Nikola Tesla


Dobrić, Žarko
Marketing strategije u funkciji transformacije tvrtke Ericsson Nikola Tesla, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split


CROSBI ID: 382354 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing strategije u funkciji transformacije tvrtke Ericsson Nikola Tesla
(Marketing strategy in function of transformation Ericsson Nikola Tesla company)

Autori
Dobrić, Žarko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Split

Datum
24.11

Godina
2006

Stranica
205

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
marketinška strategija; transformacija tvrtke; Ericsson Nikola Tesla
(marketing strategy; company transformation; Ericsson Nikola Tesla)

Sažetak
Hipoteze koje se u ovom radu testiraju su: • Trenutna marketinška strategija je u funkciji transformacije tvrtke Ericsson Nikola Tesla odnosno kontinuiranog dinamičkog prilagođavanja uvjetima tržišne ekonomije na globalnom tržištu telekomunikacija • Promjene u koncepciji poslovanja odnosno transformacija ETK utjecali su na rast i razvoj tvrtke u lidera i regionalni telekomunikacijski centar na tržištu Središnje i Istočne Europe. Cilj rada je testirati navedene hipoteze i pobliže opisati utjecaj marketinških strategija na proces transformacije gospodarskog subjekta na primjeru tvrtke Ericsson Nikola Tesla. U skladu s karakteristikama postavljenih problema i hipoteza u radu se koristi nekoliko istraživačkih metoda: sustavno promatranje, intervju, ispitivanje ljestvicama za mjerenje stavova kao i analiza, sinteza, generalizacija

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dobrić, Žarko
Marketing strategije u funkciji transformacije tvrtke Ericsson Nikola Tesla, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split
Dobrić, Ž. (2006) 'Marketing strategije u funkciji transformacije tvrtke Ericsson Nikola Tesla', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dobri\'{c}, \v{Z}arko}, year = {2006}, pages = {205}, keywords = {marketin\v{s}ka strategija, transformacija tvrtke, Ericsson Nikola Tesla}, title = {Marketing strategije u funkciji transformacije tvrtke Ericsson Nikola Tesla}, keyword = {marketin\v{s}ka strategija, transformacija tvrtke, Ericsson Nikola Tesla}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dobri\'{c}, \v{Z}arko}, year = {2006}, pages = {205}, keywords = {marketing strategy, company transformation, Ericsson Nikola Tesla}, title = {Marketing strategy in function of transformation Ericsson Nikola Tesla company}, keyword = {marketing strategy, company transformation, Ericsson Nikola Tesla}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font