Pregled bibliografske jedinice broj: 382354
Marketing strategije u funkciji transformacije tvrtke Ericsson Nikola Tesla
Marketing strategije u funkciji transformacije tvrtke Ericsson Nikola Tesla, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split
CROSBI ID: 382354 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing strategije u funkciji transformacije tvrtke Ericsson Nikola Tesla
(Marketing strategy in function of transformation Ericsson Nikola Tesla company)
Autori
Dobrić, Žarko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Split
Datum
24.11
Godina
2006
Stranica
205
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marketinška strategija; transformacija tvrtke; Ericsson Nikola Tesla
(marketing strategy; company transformation; Ericsson Nikola Tesla)
Sažetak
Hipoteze koje se u ovom radu testiraju su: • Trenutna marketinška strategija je u funkciji transformacije tvrtke Ericsson Nikola Tesla odnosno kontinuiranog dinamičkog prilagođavanja uvjetima tržišne ekonomije na globalnom tržištu telekomunikacija • Promjene u koncepciji poslovanja odnosno transformacija ETK utjecali su na rast i razvoj tvrtke u lidera i regionalni telekomunikacijski centar na tržištu Središnje i Istočne Europe. Cilj rada je testirati navedene hipoteze i pobliže opisati utjecaj marketinških strategija na proces transformacije gospodarskog subjekta na primjeru tvrtke Ericsson Nikola Tesla. U skladu s karakteristikama postavljenih problema i hipoteza u radu se koristi nekoliko istraživačkih metoda: sustavno promatranje, intervju, ispitivanje ljestvicama za mjerenje stavova kao i analiza, sinteza, generalizacija
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA