Pregled bibliografske jedinice broj: 382313
Uloga promocije u bankarskom poslovanju
Uloga promocije u bankarskom poslovanju, 2008., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 382313 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga promocije u bankarskom poslovanju
(Promotion role in banking activities)
Autori
Požgaj, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
23.06
Godina
2008
Stranica
70
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
promocija; bankarsko poslovanje
(Promotion; banking activities)
Sažetak
Cilj ovoga rada je dokazati da je promocija značajan katalizator rasta poslovnog rezultata, te da je Imex banka od trenutka spoznaje vrijednosti promotivnih aktivnosti i primjene istih, kontinuirano ostvarivala rast svih relevantnih pokazatelja uspješnosti poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka