Pregled bibliografske jedinice broj: 382308
Oglašavanje u filmskoj industriji
Oglašavanje u filmskoj industriji, 2008., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 382308 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oglašavanje u filmskoj industriji
(Advertising in film industry)
Autori
Fabijančić, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
20.10
Godina
2008
Stranica
82
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
oglašavanje; filmska industrija
(Advertising; film industry)
Sažetak
Svrha ovog rada je pokušati utvrditi koliko oglašavanje u filmu ili seriji utječe na izbor potrošača te na njihovu percepciju oglašavanog proizvoda ili usluge. Prilikom istraživanja pokušat će se utvrditi koliko su potrošači svjesni takvog utjecaja oglašavanja te koliko oglašavanje smatraju obmanom, a koliko obećanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka