Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 381759

Stanje i razlike u kurikulumu nastave tjelesne i zdravstvene kulture u nekim europskim zemljama


Ružić, Elida; Badrić, Marko; Prskalo, Ivan
Stanje i razlike u kurikulumu nastave tjelesne i zdravstvene kulture u nekim europskim zemljama // Napredak (Zagreb), 149 (2008), 4; 442-459 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 381759 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stanje i razlike u kurikulumu nastave tjelesne i zdravstvene kulture u nekim europskim zemljama
(Situation in and differences among some countries in Europe concerning their physical education curricula)

Autori
Ružić, Elida ; Badrić, Marko ; Prskalo, Ivan

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 149 (2008), 4; 442-459

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
tjelesna i zdravstvena kultura; glavni ciljevi; kurikulum; program; tjedni broj sati; komparacija europskih zemalja
(physical education; main goals; curriculum; programme; number of weekly lessons; comparison of European countries)

Sažetak
Rad je pregled, analiza i usporedba kurikuluma te planova i programa nastave tjelesne i zdravstvene kulture u nekim Europskim zemljama. Usporedba se odnosi na definirane glavne ciljeve obvezne nastave tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnom i srednjoškolskom obrazovanju, te zastupljenosti nastave tjelesne i zdravstvene kulture u tjednom rasporedu. Pregledom stanja u kurikulumima nekih Europskih zemalja zaključuje se da je primarna orijentacija na razvoju motoričkih sposobnosti, promociji zdravlja kroz tjelesnu aktivnost i svakodnevno vježbanje kao paradigmu zdravog življenja. Također, vidimo da je velika razlika između zemalja u zastupljenosti tjednog broja sati redovne nastave tjelesne i zdravstvene kulture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Prskalo (autor)

Avatar Url Marko Badrić (autor)

Avatar Url Elida Ružić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ružić, Elida; Badrić, Marko; Prskalo, Ivan
Stanje i razlike u kurikulumu nastave tjelesne i zdravstvene kulture u nekim europskim zemljama // Napredak (Zagreb), 149 (2008), 4; 442-459 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Ružić, E., Badrić, M. & Prskalo, I. (2008) Stanje i razlike u kurikulumu nastave tjelesne i zdravstvene kulture u nekim europskim zemljama. Napredak (Zagreb), 149 (4), 442-459.
@article{article, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Elida and Badri\'{c}, Marko and Prskalo, Ivan}, year = {2008}, pages = {442-459}, keywords = {tjelesna i zdravstvena kultura, glavni ciljevi, kurikulum, program, tjedni broj sati, komparacija europskih zemalja}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {149}, number = {4}, issn = {1330-0059}, title = {Stanje i razlike u kurikulumu nastave tjelesne i zdravstvene kulture u nekim europskim zemljama}, keyword = {tjelesna i zdravstvena kultura, glavni ciljevi, kurikulum, program, tjedni broj sati, komparacija europskih zemalja} }
@article{article, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Elida and Badri\'{c}, Marko and Prskalo, Ivan}, year = {2008}, pages = {442-459}, keywords = {physical education, main goals, curriculum, programme, number of weekly lessons, comparison of European countries}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {149}, number = {4}, issn = {1330-0059}, title = {Situation in and differences among some countries in Europe concerning their physical education curricula}, keyword = {physical education, main goals, curriculum, programme, number of weekly lessons, comparison of European countries} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font