Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 381746

E-marketing i web stranica TZ Dubrovačko-neretvanske županije : analiza i prijedlozi za unapređenje


Boranić Živoder, Snježana; Krešić, Damir; Čorak, Sanda
E-marketing i web stranica TZ Dubrovačko-neretvanske županije : analiza i prijedlozi za unapređenje, 2008. (elaborat/studija).


CROSBI ID: 381746 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E-marketing i web stranica TZ Dubrovačko-neretvanske županije : analiza i prijedlozi za unapređenje
(E-marketing and web site of the Dubrovnik-Neretva County Tourist Board : analysis and suggestions for improvement)

Autori
Boranić Živoder, Snježana ; Krešić, Damir ; Čorak, Sanda

Izvornik
Institut za turizam, Zagreb

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija

Godina
2008

Ključne riječi
e-marketing; web stranice; Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije; Hrvatska
(e-marketing; web site; Dubrovnik-Neretva County Tourist Board; Croatia)

Sažetak
Internet, kao medij promocije i prodaje, svakodnevno dobiva sve veću ulogu u marketingu i menadžmentu turističkih destinacija. Zbog toga se izradi i unapređenju web stranica turističkih destinacija poklanja velika pažnja. Sve se više koriste sofisticirani CMS-ovi i CRM-ovi, sadržaji koje generiraju sami korisnici (UGC), integriraju se sadržaji iz različitih drugih izvora (mash-ups), koriste se RSS tehnologije i dr. Cilj projekta bio je analizirati stranicu www.visitdubrovnik.hr prema izabranim elementa sadržaja, dizajna i medija te u odnosu na relevantne trendove iz područja e-marketinga dati preporuke za njeno unapređenje. Projekt sadrži pregled trendova u području e-marketinga u sklopu kojih je obrađeno korištenje informacijskih i komunikacijskih tehnologija te uloga Interneta u promociji turističkih destinacija. Slijedi analiza web stranica Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije prema izabranim elementima dizajna, sadržaja i medija. U sklopu preporuka obrađeni su ključni faktora uspjeha web stranica te su izvedene preporuke za unapređenje web stranica TZ DNŽ u odnosu na aspekt dizajna, sadržaja, medija te 'novih' mogućnosti koji Internet kao kanal komunikacije pruža.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanda Čorak (autor)

Avatar Url Damir Krešić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Boranić Živoder, Snježana; Krešić, Damir; Čorak, Sanda
E-marketing i web stranica TZ Dubrovačko-neretvanske županije : analiza i prijedlozi za unapređenje, 2008. (elaborat/studija).
Boranić Živoder, S., Krešić, D. & Čorak, S. (2008) E-marketing i web stranica TZ Dubrovačko-neretvanske županije : analiza i prijedlozi za unapređenje. Institut za turizam, Zagreb. Elaborat/studija.
@unknown{unknown, author = {Borani\'{c} \v{Z}ivoder, Snje\v{z}ana and Kre\v{s}i\'{c}, Damir and \v{C}orak, Sanda}, year = {2008}, keywords = {e-marketing, web stranice, Turisti\v{c}ka zajednica Dubrova\v{c}ko-neretvanske \v{z}upanije, Hrvatska}, title = {E-marketing i web stranica TZ Dubrova\v{c}ko-neretvanske \v{z}upanije : analiza i prijedlozi za unapre\djenje}, keyword = {e-marketing, web stranice, Turisti\v{c}ka zajednica Dubrova\v{c}ko-neretvanske \v{z}upanije, Hrvatska} }
@unknown{unknown, author = {Borani\'{c} \v{Z}ivoder, Snje\v{z}ana and Kre\v{s}i\'{c}, Damir and \v{C}orak, Sanda}, year = {2008}, keywords = {e-marketing, web site, Dubrovnik-Neretva County Tourist Board, Croatia}, title = {E-marketing and web site of the Dubrovnik-Neretva County Tourist Board : analysis and suggestions for improvement}, keyword = {e-marketing, web site, Dubrovnik-Neretva County Tourist Board, Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font