Pregled bibliografske jedinice broj: 381746
E-marketing i web stranica TZ Dubrovačko-neretvanske županije : analiza i prijedlozi za unapređenje
E-marketing i web stranica TZ Dubrovačko-neretvanske županije : analiza i prijedlozi za unapređenje, 2008. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 381746 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-marketing i web stranica TZ Dubrovačko-neretvanske županije : analiza i prijedlozi za unapređenje
(E-marketing and web site of the Dubrovnik-Neretva County Tourist Board : analysis and suggestions for improvement)
Autori
Boranić Živoder, Snježana ; Krešić, Damir ; Čorak, Sanda
Izvornik
Institut za turizam, Zagreb
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
2008
Ključne riječi
e-marketing; web stranice; Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije; Hrvatska
(e-marketing; web site; Dubrovnik-Neretva County Tourist Board; Croatia)
Sažetak
Internet, kao medij promocije i prodaje, svakodnevno dobiva sve veću ulogu u marketingu i menadžmentu turističkih destinacija. Zbog toga se izradi i unapređenju web stranica turističkih destinacija poklanja velika pažnja. Sve se više koriste sofisticirani CMS-ovi i CRM-ovi, sadržaji koje generiraju sami korisnici (UGC), integriraju se sadržaji iz različitih drugih izvora (mash-ups), koriste se RSS tehnologije i dr. Cilj projekta bio je analizirati stranicu www.visitdubrovnik.hr prema izabranim elementa sadržaja, dizajna i medija te u odnosu na relevantne trendove iz područja e-marketinga dati preporuke za njeno unapređenje. Projekt sadrži pregled trendova u području e-marketinga u sklopu kojih je obrađeno korištenje informacijskih i komunikacijskih tehnologija te uloga Interneta u promociji turističkih destinacija. Slijedi analiza web stranica Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije prema izabranim elementima dizajna, sadržaja i medija. U sklopu preporuka obrađeni su ključni faktora uspjeha web stranica te su izvedene preporuke za unapređenje web stranica TZ DNŽ u odnosu na aspekt dizajna, sadržaja, medija te 'novih' mogućnosti koji Internet kao kanal komunikacije pruža.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb