Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 381699

Primjena e-marketinga u turizmu


Andrlić, Berislav
Primjena e-marketinga u turizmu // Poslovna izvrsnost, 2 (2008), 85-99 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 381699 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena e-marketinga u turizmu
(E-MARKETING IMPLEMENTATION IN TOURISM)

Autori
Andrlić, Berislav

Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) 2 (2008); 85-99

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
turizam ; strategija marketinga ; Internet
(tourism ; marketing strategy ; Internet)

Sažetak
Nije nova činjenica da marketinška koncepcija čini integralni dio turističkog poslovanja. Novost je sve važnije mjesto koje Internet ima u turističkoj i ugostiteljskoj djelatnosti. U ovom radu autor pojašnjava planiranje i provedbu marketinškog programa u turizmu uslijed suvremenih trendova na tržištu. Posebna pažnja posvećuje se Internetu koji je u sektoru turističke industrije, kao uostalom i u svim drugim vrstama poslovanja promijenio klasične načine poslovanja, te se koristi kao komunikacijski, transakcijski i distribucijski kanal. U radu će se analizirati dostupni podaci o razini korištenju marketinških mogućnosti Interneta u turističkom sektoru. Prema zadnjim istraživanjima vrijednost europskog turističkog online tržišta rapidno se povećala. Slijedom toga, bit će dane i naznake o razvojnim pravcima u budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Požegi

Profili:

Avatar Url Berislav Andrlić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Andrlić, Berislav
Primjena e-marketinga u turizmu // Poslovna izvrsnost, 2 (2008), 85-99 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
Andrlić, B. (2008) Primjena e-marketinga u turizmu. Poslovna izvrsnost, 2, 85-99.
@article{article, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, year = {2008}, pages = {85-99}, keywords = {turizam, strategija marketinga, Internet}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {2}, issn = {1846-3355}, title = {Primjena e-marketinga u turizmu}, keyword = {turizam, strategija marketinga, Internet} }
@article{article, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, year = {2008}, pages = {85-99}, keywords = {tourism, marketing strategy, Internet}, journal = {Poslovna izvrsnost}, volume = {2}, issn = {1846-3355}, title = {E-MARKETING IMPLEMENTATION IN TOURISM}, keyword = {tourism, marketing strategy, Internet} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font