Pregled bibliografske jedinice broj: 381699
Primjena e-marketinga u turizmu
Primjena e-marketinga u turizmu // Poslovna izvrsnost, 2 (2008), 85-99 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 381699 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena e-marketinga u turizmu
(E-MARKETING IMPLEMENTATION IN TOURISM)
Autori
Andrlić, Berislav
Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) 2
(2008);
85-99
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
turizam ; strategija marketinga ; Internet
(tourism ; marketing strategy ; Internet)
Sažetak
Nije nova činjenica da marketinška koncepcija čini integralni dio turističkog poslovanja. Novost je sve važnije mjesto koje Internet ima u turističkoj i ugostiteljskoj djelatnosti. U ovom radu autor pojašnjava planiranje i provedbu marketinškog programa u turizmu uslijed suvremenih trendova na tržištu. Posebna pažnja posvećuje se Internetu koji je u sektoru turističke industrije, kao uostalom i u svim drugim vrstama poslovanja promijenio klasične načine poslovanja, te se koristi kao komunikacijski, transakcijski i distribucijski kanal. U radu će se analizirati dostupni podaci o razini korištenju marketinških mogućnosti Interneta u turističkom sektoru. Prema zadnjim istraživanjima vrijednost europskog turističkog online tržišta rapidno se povećala. Slijedom toga, bit će dane i naznake o razvojnim pravcima u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EconLit