Pregled bibliografske jedinice broj: 381613
Istraživanje strategija čitanja mlađih učenika englskoga kao stranog jezika: izrada instrumenta
Istraživanje strategija čitanja mlađih učenika englskoga kao stranog jezika: izrada instrumenta // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 17 (2007), 1; 70-78 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 381613 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje strategija čitanja mlađih učenika englskoga kao stranog jezika: izrada instrumenta
(Young Learners' Reading Strategies in English as a Foreign Language: Development of a Measuring Instrument)
Autori
Pavičić Takač, Višnja ; Radišić, Mirna
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 17
(2007), 1;
70-78
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
upitnik ; strategije čitanja ; engleski kao strani jezik ; rano učenje ; faktorska analiza
(questionnaire ; reading strategies ; English as a foreign language ; early language learning ; factor analysis)
Sažetak
U radu se opisuje postupak izrade upitnika o strategijama čitanja na engleskom kao stranom jeziku primjerenoga učenicima mlađe školske dobi. Detaljno se opisuje provedena eksploratorna faktorska analiza čiji je cilj bio poboljšanje mjernoga instrumenta, kao i ispitivanje povezanosti varijabli. Također je provedena i analiza pouzdanosti. Temeljem dobivenih rezultata predložena je tipologija strategija čitanja koja uvažava uzrast i kognitivne sposobnosti učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek