Pregled bibliografske jedinice broj: 381407
Assessing Young Foreign Language Learners - A Croatian Perspective
Assessing Young Foreign Language Learners - A Croatian Perspective // Lehrerkompetenzen und Lernerfolge im frühen Fremdsprachenunterricht/Teacher Competences and Successful Learning in Early Foreign Language Classrooms/Compétences des enseignants et succés d´apprentissage en langues vivantes á l´école primaire / Sarter, Heidemarie (ur.).
Aachen: Shaker, 2008. str. 87-102
CROSBI ID: 381407 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Assessing Young Foreign Language Learners - A Croatian Perspective
Autori
Bagarić, Vesna ; Pavičić Takač, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Lehrerkompetenzen und Lernerfolge im frühen Fremdsprachenunterricht/Teacher Competences and Successful Learning in Early Foreign Language Classrooms/Compétences des enseignants et succés d´apprentissage en langues vivantes á l´école primaire
Urednik/ci
Sarter, Heidemarie
Izdavač
Shaker
Grad
Aachen
Godina
2008
Raspon stranica
87-102
ISBN
978-3-8322-6729-2
Ključne riječi
assessment, young learners, English as a foreign language, German as a foreign language, questionnaire, statistical analysis
Sažetak
U ovome se članku, nakon uvodnoga pregleda suvremenih istraživanja o vrjednovanju učenika mlađe školske dobi, prikazuju i tumače rezultati istraživanja pristupa vrjednovanju mlađih učenika engleskoga i njemačkoga jezika u Hrvatskoj. Cilj istraživanja bio je utvrditi koja su vjerovanja učitelja, odnosno kako percipiraju vlastiti pristup vrjednovanju. Rezultati ukazuju na činjenicu da nastavnici stranih jezika u Hrvatskoj imaju zadovoljavajuću razinu znanja o svrsi, metodama i postupcima vrjednovanja učenika mlađe školske dobi. U zaključku se raspravlja o ključnim teorijskim i praktičnim pitanjima proizašlim iz ovoga istraživanja, te se predlažu mogući smjerovi daljnjih istraživanja.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-0000000-0790 - Razvijanje učenikove samostalnosti uz pomoć Europskog jezičnog portfolija (EJP) (Vrhovac, Yvonne, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek