Pregled bibliografske jedinice broj: 381144
Inteligentni tutorski sustavi za poučavanje programiranja
Inteligentni tutorski sustavi za poučavanje programiranja, 2008. (ostali radovi sa studija).
CROSBI ID: 381144 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inteligentni tutorski sustavi za poučavanje programiranja
(Intelligent Tutoring Systems for Programming Teaching)
Autori
Dadić, Tonći
Izvornik
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Sveučilšte u Zagrebu
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali radovi sa studija
Godina
2008
Ključne riječi
poučavanje programiranja; inteligentni tutorski sustav; razumijevanje programa
(Programming Learning and Teaching; Intelligent Tutoring System; Program Understanding.)
Sažetak
Inteligentni tutorski sustav za poučavanje programiranja može značajno olakšati i unaprijediti tradicionalni nastavni process. Učenik treba postići znanje svojstava jezika, vještinu oblikovanja programa i opću sposobnost rješavanja problema. Tutorsko poučavanje se provodi preliminarnim, interaktivnim ili refleksivnim pritupom. Specifičnost sustava za poučavanje programiranja je identifikacija i objašnjenje učenikovih semantičkih pogrešaka zavisnih zadatku. Kronološkim opisom karakterističnih sustava, s naglaskom na njihov doprinos, daje se pregled razvoja područja tijekom tri desetljeća. Odrednice oblikovanja planiranog sustava su cjelovitost poučavanja, jezična nezavisnost, te različiti pristupi naprednim i učenicima s poteškoćama. Nalazi se potrebnim istražiti mogućnost razumijevanja programa primjenom tehnike problema zadovoljenja ograničenja u uvjetima najverojatnijeg preslikavanja postignutog u namjeravani program.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-0361994-1996 - Oblikovanje i vrednovanje inteligentnih sustava e-učenja. (Žitko, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split