Pregled bibliografske jedinice broj: 381084
Strategija diferencijacije – čimbenik uspjeha na tržištu jeans odjeće
Strategija diferencijacije – čimbenik uspjeha na tržištu jeans odjeće, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 381084 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija diferencijacije – čimbenik uspjeha na tržištu jeans odjeće
(Differentiation strategy - factor of success on jeans clothes market)
Autori
Kalebić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
30.07
Godina
2008
Stranica
123
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
strategija diferencijacije; uspjeh; tržište jeans odjeće
(differentiantion strategy; success; jeans clothes market)
Sažetak
Svrha rada je istražiti posebnosti vezane za ostvarivanje uspjeha na tržištu jeans odjeće. Uz širenje spoznaje o važnosti i utjecaju strategije diferencijacije i prilagođene joj marketinške strategije, cilj ovog magistarskog specijalističkog rada je istražiti kojim se činiteljima diferencije ostavruje upjeh na svjetskom tržištu jeans odjeće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)