Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 380962

Replikacija eksperimenata u vrednovanju sustava e-učenja


Zulim, Natalija
Replikacija eksperimenata u vrednovanju sustava e-učenja, 2008., diplomski rad, Fakultet prirodoslovno matematičkih znanosti, Split


CROSBI ID: 380962 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Replikacija eksperimenata u vrednovanju sustava e-učenja
(Experiment Replication in Evaluation of E-Learning System's)

Autori
Zulim, Natalija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Fakultet prirodoslovno matematičkih znanosti

Mjesto
Split

Datum
11.07

Godina
2008

Stranica
72

Mentor
Stankov, Slavomir

Neposredni voditelj
Grubišić, Ani

Ključne riječi
eksperiment; replikacija; Bayesov hijerarhijski model; testiranje hipoteze; veličina učinka; e-učenje; inteligentni tutorski sustavi
(experiment; replication; Bayesian hierarchical model; hypothesis testing; effect size; e-learning; inteligent tutoring systems)

Sažetak
Replikacija eksperimenta se često proučava. S obzirom na raširenu uporabu u raznim područjima primjene, čini se da ipak nedostaje istraživanja i sistematskih rasprava o značenju i rezultatima replikacije. Jedan od razloga je što kod oblikovanja replikacije su mogući različiti scenariji pa je teško objediniti sve te slučajeve u jedinstveni, univezalni model. U ovom radu je opisan Bayesov hijerarhijski model kao vrijedan alat u oblikovanju uspješnih replikacija. Sakupljeni su i sistematizirani razni mogući ciljevi replikacije na temelju kojih se definiraju različita ali precizna značenja uspješno oblikovane replikacije. Kako je eksperiment istraživački proces koji ima više faza opisali smo pojedinu fazu kod provođenja eksperimenta i replikacije. Iznesen je primjer dvaput ponovljenog eksperimenta koji se bavi ocjenjivanjem nastavne učinkovitosti korištenja razvojno-simulacijskog modela za poučavanje studenata informatike o upravljanju projektima razvoja računalne podrške. S obzirom da su sustavi e-učenja sve prisutniji u procesu učenja i poučavanja a isto tako utječu na znanje učenika, dobro je takve sustave vrednovati da bi se odredila njihova učinkovitost. Proveli smo istraživanje o vrednovanju učinkovitosti inteligentnog tutorskog sustava xTEx-Sys kao posebne klase inteligentnih sustava e-učenja a time i sustava e-učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
177-0361994-1996 - Oblikovanje i vrednovanje inteligentnih sustava e-učenja. (Žitko, Branko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Ani Grubišić (mentor)

Avatar Url Slavomir Stankov (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zulim, Natalija
Replikacija eksperimenata u vrednovanju sustava e-učenja, 2008., diplomski rad, Fakultet prirodoslovno matematičkih znanosti, Split
Zulim, N. (2008) 'Replikacija eksperimenata u vrednovanju sustava e-učenja', diplomski rad, Fakultet prirodoslovno matematičkih znanosti, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Zulim, Natalija}, year = {2008}, pages = {72}, keywords = {eksperiment, replikacija, Bayesov hijerarhijski model, testiranje hipoteze, veli\v{c}ina u\v{c}inka, e-u\v{c}enje, inteligentni tutorski sustavi}, title = {Replikacija eksperimenata u vrednovanju sustava e-u\v{c}enja}, keyword = {eksperiment, replikacija, Bayesov hijerarhijski model, testiranje hipoteze, veli\v{c}ina u\v{c}inka, e-u\v{c}enje, inteligentni tutorski sustavi}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Zulim, Natalija}, year = {2008}, pages = {72}, keywords = {experiment, replication, Bayesian hierarchical model, hypothesis testing, effect size, e-learning, inteligent tutoring systems}, title = {Experiment Replication in Evaluation of E-Learning System's}, keyword = {experiment, replication, Bayesian hierarchical model, hypothesis testing, effect size, e-learning, inteligent tutoring systems}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font