Pregled bibliografske jedinice broj: 380962
Replikacija eksperimenata u vrednovanju sustava e-učenja
Replikacija eksperimenata u vrednovanju sustava e-učenja, 2008., diplomski rad, Fakultet prirodoslovno matematičkih znanosti, Split
CROSBI ID: 380962 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Replikacija eksperimenata u vrednovanju sustava e-učenja
(Experiment Replication in Evaluation of E-Learning System's)
Autori
Zulim, Natalija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Fakultet prirodoslovno matematičkih znanosti
Mjesto
Split
Datum
11.07
Godina
2008
Stranica
72
Mentor
Stankov, Slavomir
Neposredni voditelj
Grubišić, Ani
Ključne riječi
eksperiment; replikacija; Bayesov hijerarhijski model; testiranje hipoteze; veličina učinka; e-učenje; inteligentni tutorski sustavi
(experiment; replication; Bayesian hierarchical model; hypothesis testing; effect size; e-learning; inteligent tutoring systems)
Sažetak
Replikacija eksperimenta se često proučava. S obzirom na raširenu uporabu u raznim područjima primjene, čini se da ipak nedostaje istraživanja i sistematskih rasprava o značenju i rezultatima replikacije. Jedan od razloga je što kod oblikovanja replikacije su mogući različiti scenariji pa je teško objediniti sve te slučajeve u jedinstveni, univezalni model. U ovom radu je opisan Bayesov hijerarhijski model kao vrijedan alat u oblikovanju uspješnih replikacija. Sakupljeni su i sistematizirani razni mogući ciljevi replikacije na temelju kojih se definiraju različita ali precizna značenja uspješno oblikovane replikacije. Kako je eksperiment istraživački proces koji ima više faza opisali smo pojedinu fazu kod provođenja eksperimenta i replikacije. Iznesen je primjer dvaput ponovljenog eksperimenta koji se bavi ocjenjivanjem nastavne učinkovitosti korištenja razvojno-simulacijskog modela za poučavanje studenata informatike o upravljanju projektima razvoja računalne podrške. S obzirom da su sustavi e-učenja sve prisutniji u procesu učenja i poučavanja a isto tako utječu na znanje učenika, dobro je takve sustave vrednovati da bi se odredila njihova učinkovitost. Proveli smo istraživanje o vrednovanju učinkovitosti inteligentnog tutorskog sustava xTEx-Sys kao posebne klase inteligentnih sustava e-učenja a time i sustava e-učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-0361994-1996 - Oblikovanje i vrednovanje inteligentnih sustava e-učenja. (Žitko, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split