Pregled bibliografske jedinice broj: 380824
Kvaliteta života i strategijsko upravljanje marketingom u hrvatskome gospodarstvu
Kvaliteta života i strategijsko upravljanje marketingom u hrvatskome gospodarstvu, 2008., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 380824 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta života i strategijsko upravljanje marketingom u hrvatskome gospodarstvu
(Quality of life and strategic marketing managment in croatian economy)
Autori
Lončarić, Dina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
29.07
Godina
2008
Stranica
306
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
kvaliteta života; hrvatsko gospodarstvo; strategijsko upravljanje marketingom
(quality of life; croatian economy; strategic marketing managment)
Sažetak
Složenost odnosa između marketinga i kvalitete života potaknula me na njegovo istraživanje. Prva istraživanja međuovisnosti marketinga i kvalitete života provela sam tijekom poslijediplomskog studija. U središtu toga istraživanja bila je kvaliteta života i blagostanje potrošača na tržištu Republike Hrvatske promatrana s gledišta stanovništva. Retultate toga istraživanja prezentirala sam u znanstvenom magistarskom radu, stoga je bilo logično nastaviti s predmetnim istraživanjem i dublje istražiti međuovisnost marketinga i kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu, no ovoga puta s gledišta gospodarstva. U središtu je zanimanja razina implementacije filozofije marketinga kvalitete života u hrvatskim poduzećima s ciljem da se identificiraju mogućnosti za unapređenje potrošačkog blagostanja i kvalitete života.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka