Pregled bibliografske jedinice broj: 380822
Turistički proizvod i njegova obilježja
Turistički proizvod i njegova obilježja // Destinacijske menadžment kompanije. Priručnik za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing / Stanić, Maja (ur.).
Zagreb: Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), 2008. str. 63-71
CROSBI ID: 380822 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Turistički proizvod i njegova obilježja
(Tourist product and its characteristics)
Autori
Telišman-Košuta, Neda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Destinacijske menadžment kompanije. Priručnik za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing
Urednik/ci
Stanić, Maja
Izdavač
Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA)
Grad
Zagreb
Godina
2008
Raspon stranica
63-71
ISBN
9789539943514
Ključne riječi
turistički proizvod, osnovni turistički proizvod, očekivani turistički proizvod, podržavajući turistički proizvod, prošireni turistički proizvod
(tourist product, base tourist product, expected tourist product, supporting tourist product, expanded tourist product)
Sažetak
Turistički proizvod je složen pojam i ovisi o različitim perspektivama iz kojih se promatra.On iz perspektive turista, turističke destinacije ili poduzetnika u turizmu ne izgleda jednako. Turistički proizvod se može promatrati u svojim različitim dimenzijama. Kao pojedinačan proizvod, proizvodna linija i proizvodni miks. Proizvodne linije mogu varirati u svojoj dužini, a proizvodni miks u širini proizvoda koje obuhvaćaju. Turistički proizvod može se razvijati u odnosu na različite razine kompleksnosti. Tako se turistički proizvod može sagledati kao osnovni proizvod, očekivani proizvod, podržavajući proizvod i prošireni proizvod. Turistički proizvodi u vrlo velikoj mjeri obuhvaćaju usluge, pa se u marketingu turističkih proizvoda mora voditi računa o četiri ključna obilježja usluga: neopipljivosti, neodvojivosti, varijabilnosti i potrošnosti. Svaki proizvod, pa tako i svaki turistički proizvod prolazi kroz faze svojeg životnog ciklusa: razvoj, uvođenje, rast, zrelost i pad. Da bi osigurali svoju perspektivu destinacije, poduzetnici moraju neprekidno razvijati i na tržište uvoditi nove proizvode.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Neda Telišman-Košuta
(autor)