Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 380822

Turistički proizvod i njegova obilježja


Telišman-Košuta, Neda
Turistički proizvod i njegova obilježja // Destinacijske menadžment kompanije. Priručnik za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing / Stanić, Maja (ur.).
Zagreb: Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), 2008. str. 63-71


CROSBI ID: 380822 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Turistički proizvod i njegova obilježja
(Tourist product and its characteristics)

Autori
Telišman-Košuta, Neda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Destinacijske menadžment kompanije. Priručnik za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing

Urednik/ci
Stanić, Maja

Izdavač
Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA)

Grad
Zagreb

Godina
2008

Raspon stranica
63-71

ISBN
9789539943514

Ključne riječi
turistički proizvod, osnovni turistički proizvod, očekivani turistički proizvod, podržavajući turistički proizvod, prošireni turistički proizvod
(tourist product, base tourist product, expected tourist product, supporting tourist product, expanded tourist product)

Sažetak
Turistički proizvod je složen pojam i ovisi o različitim perspektivama iz kojih se promatra.On iz perspektive turista, turističke destinacije ili poduzetnika u turizmu ne izgleda jednako. Turistički proizvod se može promatrati u svojim različitim dimenzijama. Kao pojedinačan proizvod, proizvodna linija i proizvodni miks. Proizvodne linije mogu varirati u svojoj dužini, a proizvodni miks u širini proizvoda koje obuhvaćaju. Turistički proizvod može se razvijati u odnosu na različite razine kompleksnosti. Tako se turistički proizvod može sagledati kao osnovni proizvod, očekivani proizvod, podržavajući proizvod i prošireni proizvod. Turistički proizvodi u vrlo velikoj mjeri obuhvaćaju usluge, pa se u marketingu turističkih proizvoda mora voditi računa o četiri ključna obilježja usluga: neopipljivosti, neodvojivosti, varijabilnosti i potrošnosti. Svaki proizvod, pa tako i svaki turistički proizvod prolazi kroz faze svojeg životnog ciklusa: razvoj, uvođenje, rast, zrelost i pad. Da bi osigurali svoju perspektivu destinacije, poduzetnici moraju neprekidno razvijati i na tržište uvoditi nove proizvode.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb

Profili:

Avatar Url Neda Telišman-Košuta (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Telišman-Košuta, Neda
Turistički proizvod i njegova obilježja // Destinacijske menadžment kompanije. Priručnik za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing / Stanić, Maja (ur.).
Zagreb: Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), 2008. str. 63-71
Telišman-Košuta, N. (2008) Turistički proizvod i njegova obilježja. U: Stanić, M. (ur.) Destinacijske menadžment kompanije. Priručnik za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing. Zagreb, Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), str. 63-71.
@inbook{inbook, author = {Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda}, editor = {Stani\'{c}, M.}, year = {2008}, pages = {63-71}, keywords = {turisti\v{c}ki proizvod, osnovni turisti\v{c}ki proizvod, o\v{c}ekivani turisti\v{c}ki proizvod, podr\v{z}avaju\'{c}i turisti\v{c}ki proizvod, pro\v{s}ireni turisti\v{c}ki proizvod}, isbn = {9789539943514}, title = {Turisti\v{c}ki proizvod i njegova obilje\v{z}ja}, keyword = {turisti\v{c}ki proizvod, osnovni turisti\v{c}ki proizvod, o\v{c}ekivani turisti\v{c}ki proizvod, podr\v{z}avaju\'{c}i turisti\v{c}ki proizvod, pro\v{s}ireni turisti\v{c}ki proizvod}, publisher = {Udruga hrvatskih putni\v{c}kih agencija (UHPA)}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda}, editor = {Stani\'{c}, M.}, year = {2008}, pages = {63-71}, keywords = {tourist product, base tourist product, expected tourist product, supporting tourist product, expanded tourist product}, isbn = {9789539943514}, title = {Tourist product and its characteristics}, keyword = {tourist product, base tourist product, expected tourist product, supporting tourist product, expanded tourist product}, publisher = {Udruga hrvatskih putni\v{c}kih agencija (UHPA)}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font