Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 380819

Izazovi destinacijskog menadžmenta


Čorak, Sanda
Izazovi destinacijskog menadžmenta // Destinacijske menadžment kompanije. Priručnik za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing / Stanić, Maja (ur.).
Zagreb: Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), 2008. str. 23-32


CROSBI ID: 380819 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi destinacijskog menadžmenta
(Destination management challenges)

Autori
Čorak, Sanda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Destinacijske menadžment kompanije. Priručnik za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing

Urednik/ci
Stanić, Maja

Izdavač
Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA)

Grad
Zagreb

Godina
2008

Raspon stranica
23-32

ISBN
9789539943514

Ključne riječi
turizam, destinacijski marketing, destinacijski menadžment, Hrvatska
(tourism, destination marketing, destination management, Croatia)

Sažetak
Suvremeni turizam je pod stalnim utjecajem različitih društveno-ekonomskih trendova koji utječu na potrebe turističke potražnje, a shodno tome mijenjaju se i obilježja destinacijskih turističkih proizvoda. Zadatak je ovoga rada da pokaže kako najznačajnije tržišne promjene utječu na promjene organizacija koje se bave destinacijskim marketingom proširujući njihov djelokrug rada na poslove destinacijskog menadžmenta. Temeljni zadatak destinacijskog menadžmenta je briga za razvoj turističke destinacije, a zbog složenosti turističkog proizvoda kojeg stvara veliki broj poslovnih subjekata i zadaci upravljanja turizmom u destinaciji postaju sve složeniji. Zbog toga mnogi autori konstatiraju trendove – od destinacijskog proizvoda ka destinacijskom doživljaju i od destinacijskog marketinga ka destinacijskom menadžmentu – naglašavajući potrebu cjelovitog shvaćanja sredine koja mora turističkom potrošaču pružiti odgovarajuće okružje. U radu se također ukratko zaključuje o problemima razvoja turističkih destinacija u Hrvatskoj koji upućuju na potrebu intenzivnijeg rješavanja destinacijskih menadžment zadaća koje nije moguće ostvariti bez odgovarajuće suradnje i privatnog sektora u turizmu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanda Čorak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čorak, Sanda
Izazovi destinacijskog menadžmenta // Destinacijske menadžment kompanije. Priručnik za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing / Stanić, Maja (ur.).
Zagreb: Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), 2008. str. 23-32
Čorak, S. (2008) Izazovi destinacijskog menadžmenta. U: Stanić, M. (ur.) Destinacijske menadžment kompanije. Priručnik za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing. Zagreb, Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), str. 23-32.
@inbook{inbook, author = {\v{C}orak, Sanda}, editor = {Stani\'{c}, M.}, year = {2008}, pages = {23-32}, keywords = {turizam, destinacijski marketing, destinacijski menad\v{z}ment, Hrvatska}, isbn = {9789539943514}, title = {Izazovi destinacijskog menad\v{z}menta}, keyword = {turizam, destinacijski marketing, destinacijski menad\v{z}ment, Hrvatska}, publisher = {Udruga hrvatskih putni\v{c}kih agencija (UHPA)}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {\v{C}orak, Sanda}, editor = {Stani\'{c}, M.}, year = {2008}, pages = {23-32}, keywords = {tourism, destination marketing, destination management, Croatia}, isbn = {9789539943514}, title = {Destination management challenges}, keyword = {tourism, destination marketing, destination management, Croatia}, publisher = {Udruga hrvatskih putni\v{c}kih agencija (UHPA)}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font