Pregled bibliografske jedinice broj: 380819
Izazovi destinacijskog menadžmenta
Izazovi destinacijskog menadžmenta // Destinacijske menadžment kompanije. Priručnik za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing / Stanić, Maja (ur.).
Zagreb: Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), 2008. str. 23-32
CROSBI ID: 380819 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi destinacijskog menadžmenta
(Destination management challenges)
Autori
Čorak, Sanda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Destinacijske menadžment kompanije. Priručnik za razumijevanje poslovanja i uspješni marketing
Urednik/ci
Stanić, Maja
Izdavač
Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA)
Grad
Zagreb
Godina
2008
Raspon stranica
23-32
ISBN
9789539943514
Ključne riječi
turizam, destinacijski marketing, destinacijski menadžment, Hrvatska
(tourism, destination marketing, destination management, Croatia)
Sažetak
Suvremeni turizam je pod stalnim utjecajem različitih društveno-ekonomskih trendova koji utječu na potrebe turističke potražnje, a shodno tome mijenjaju se i obilježja destinacijskih turističkih proizvoda. Zadatak je ovoga rada da pokaže kako najznačajnije tržišne promjene utječu na promjene organizacija koje se bave destinacijskim marketingom proširujući njihov djelokrug rada na poslove destinacijskog menadžmenta. Temeljni zadatak destinacijskog menadžmenta je briga za razvoj turističke destinacije, a zbog složenosti turističkog proizvoda kojeg stvara veliki broj poslovnih subjekata i zadaci upravljanja turizmom u destinaciji postaju sve složeniji. Zbog toga mnogi autori konstatiraju trendove – od destinacijskog proizvoda ka destinacijskom doživljaju i od destinacijskog marketinga ka destinacijskom menadžmentu – naglašavajući potrebu cjelovitog shvaćanja sredine koja mora turističkom potrošaču pružiti odgovarajuće okružje. U radu se također ukratko zaključuje o problemima razvoja turističkih destinacija u Hrvatskoj koji upućuju na potrebu intenzivnijeg rješavanja destinacijskih menadžment zadaća koje nije moguće ostvariti bez odgovarajuće suradnje i privatnog sektora u turizmu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Sanda Čorak
(autor)