Pregled bibliografske jedinice broj: 380816
Trgovačke marke- činitelj razvoja trgovačkih lanaca
Trgovačke marke- činitelj razvoja trgovačkih lanaca, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 380816 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trgovačke marke- činitelj razvoja trgovačkih lanaca
(Private brands- retail chaines development factor)
Autori
Markov, Srđan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
08.12
Godina
2008
Stranica
155
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marke; trgovačke marke; trgovački lanci
(brands; private brands; retail chaines)
Sažetak
Stručnim magistarskim radom sa temom: Trgovačke marke- činitelj razvoja trgovačkih lanaca, analizirani su osnovni pojmovi koji su bili neophodni za istraživanje problema, predmeta i objekta israživanja te dokazivanje postavljene hipoteze da su evoluirane trgovačke marke činitelj rasta trgovačkih lanaca. Analiziran je problem istraživanja koji je sadržan u činjenici da trgovačke marke u Hrvatskoj nisu dodatno istražene te da trgovački lanci nisu u potpunosti prepoznali potencijal trgovačkih marki u svrhu ostvarivanja tržišnog rasta i evolutivnog razvoja. Trgovački lanci u svrhu daljnjeg razvoja će morati uložiti dodatna sredstva kako u poboljšanje kvalitete tako i u poboljšanje vizualnog identiteta svojih trgovačkih marki.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)