Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 380816

Trgovačke marke- činitelj razvoja trgovačkih lanaca


Markov, Srđan
Trgovačke marke- činitelj razvoja trgovačkih lanaca, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


CROSBI ID: 380816 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Trgovačke marke- činitelj razvoja trgovačkih lanaca
(Private brands- retail chaines development factor)

Autori
Markov, Srđan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
08.12

Godina
2008

Stranica
155

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
marke; trgovačke marke; trgovački lanci
(brands; private brands; retail chaines)

Sažetak
Stručnim magistarskim radom sa temom: Trgovačke marke- činitelj razvoja trgovačkih lanaca, analizirani su osnovni pojmovi koji su bili neophodni za istraživanje problema, predmeta i objekta israživanja te dokazivanje postavljene hipoteze da su evoluirane trgovačke marke činitelj rasta trgovačkih lanaca. Analiziran je problem istraživanja koji je sadržan u činjenici da trgovačke marke u Hrvatskoj nisu dodatno istražene te da trgovački lanci nisu u potpunosti prepoznali potencijal trgovačkih marki u svrhu ostvarivanja tržišnog rasta i evolutivnog razvoja. Trgovački lanci u svrhu daljnjeg razvoja će morati uložiti dodatna sredstva kako u poboljšanje kvalitete tako i u poboljšanje vizualnog identiteta svojih trgovačkih marki.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Markov, Srđan
Trgovačke marke- činitelj razvoja trgovačkih lanaca, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
Markov, S. (2008) 'Trgovačke marke- činitelj razvoja trgovačkih lanaca', magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Markov, Sr\djan}, year = {2008}, pages = {155}, keywords = {marke, trgova\v{c}ke marke, trgova\v{c}ki lanci}, title = {Trgova\v{c}ke marke- \v{c}initelj razvoja trgova\v{c}kih lanaca}, keyword = {marke, trgova\v{c}ke marke, trgova\v{c}ki lanci}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Markov, Sr\djan}, year = {2008}, pages = {155}, keywords = {brands, private brands, retail chaines}, title = {Private brands- retail chaines development factor}, keyword = {brands, private brands, retail chaines}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font