Pregled bibliografske jedinice broj: 380546
Metodološka izobrazba kao pretpostavka kvalitete učiteljske profesije (s posebnim osvrtom na istraživački projekt: Strukturalne razlike u morfološkim karakteristikama i motoričkim sposobnostima između dječaka i djevojčica od I. do IV. razreda osnovne škole)
Metodološka izobrazba kao pretpostavka kvalitete učiteljske profesije (s posebnim osvrtom na istraživački projekt: Strukturalne razlike u morfološkim karakteristikama i motoričkim sposobnostima između dječaka i djevojčica od I. do IV. razreda osnovne škole) // 15. ljetna škola kineziologa Reapublike Hrvatske / Vladimir Findak (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006. str. 213-216 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 380546 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodološka izobrazba kao pretpostavka kvalitete učiteljske profesije (s posebnim osvrtom na istraživački projekt: Strukturalne razlike u morfološkim karakteristikama i motoričkim sposobnostima između dječaka i djevojčica od I. do IV. razreda osnovne škole)
Autori
Pejčić, A. ; Uzelac, V.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
15. ljetna škola kineziologa Reapublike Hrvatske
/ Vladimir Findak - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006, 213-216
ISBN
953-95082-1-5
Skup
Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 20.06.2006. - 24.06.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
morfološke karakteristike; motoričke sposobnosti; razlike; djeca od 7-10 god
Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi strukturalne razlike u morfološkim značajkama i motoričkim sposobnostima 348 dječaka i 307 djevojčica OŠ Kraljevica i OŠ Kozala. Rezultati su pokazali da u cijelom sustavu primijenjenih morfoloških i motoričkih varijabli postoje statistički značajne razlike. Podaci o strukturalnim razlikama morfoloških i motoričkih obilježja u odnosu na spol, biti će učiteljima od velike koristi za racionalizaciju i operacionalizaciju procesa nastave tjelesne i zdravstvene kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija