Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 380460

Strategije učenja vokabulara povezane s materinskim jezikom i razina jezičnoga znanja stranoga jezika


Pavičić Takač, Višnja; Bagarić, Vesna
Strategije učenja vokabulara povezane s materinskim jezikom i razina jezičnoga znanja stranoga jezika // Učitelj, 7 (2007), 353-369 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 380460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije učenja vokabulara povezane s materinskim jezikom i razina jezičnoga znanja stranoga jezika
(First-language based vocabulary learning strategies and level of foreign language knowledge)

Autori
Pavičić Takač, Višnja ; Bagarić, Vesna

Izvornik
Učitelj (1333-1396) 7 (2007); 353-369

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
strategije učenja vokabulara; materinski jezik; engleski kao strani jezik; njemački kao strani jezik; statistička analiza
(vocabulary learning strategies; mother tongue; English as a foreign language; German as a foreign language; statistical analysis)

Sažetak
Strategije učenja stranoga jezika jedan su od ključnih pojmova u kognitivnome pristupu učenju i važno područje glotodidaktičkih istraživanja. Kao posebno zanimljiva obilježja strategija učenja ističu se raznolikost njihove uporabe kao posljedica utjecaja niza čimbenika (npr. spol učenika, odabir zanimanja, društveni kontekst) te njihova promjenjivost kao posljedica poučavanja strategija, kognitivnoga sazrijevanja i razvitka jezične kompetencije. U tom se kontekstu često uspjeh u učenju stranoga jezika povezuje s učinkovitim odabirom i uporabom strategija učenja. Uspješan učenik je onaj koji se koristi raznovrsnim, složenim i naprednim strategijama učenja primjerenima jezičnome zadatku, vlastitoj razini jezične kompetencije i stupnju kognitivnoga razvitka. U ovome se radu istražuje odnos između raspona jezičnoga znanja i učestalosti uporabe strategija učenja vokabulara u čijoj osnovi leži povezanost s materinskim jezikom. Navedene strategije promatraju se i s obzirom na dva strana jezika: engleski i njemački.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-0000000-0790 - Razvijanje učenikove samostalnosti uz pomoć Europskog jezičnog portfolija (EJP) (Vrhovac, Yvonne, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Pavičić Takač, Višnja; Bagarić, Vesna
Strategije učenja vokabulara povezane s materinskim jezikom i razina jezičnoga znanja stranoga jezika // Učitelj, 7 (2007), 353-369 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Pavičić Takač, V. & Bagarić, V. (2007) Strategije učenja vokabulara povezane s materinskim jezikom i razina jezičnoga znanja stranoga jezika. Učitelj, 7, 353-369.
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Taka\v{c}, Vi\v{s}nja and Bagari\'{c}, Vesna}, year = {2007}, pages = {353-369}, keywords = {strategije u\v{c}enja vokabulara, materinski jezik, engleski kao strani jezik, njema\v{c}ki kao strani jezik, statisti\v{c}ka analiza}, journal = {U\v{c}itelj}, volume = {7}, issn = {1333-1396}, title = {Strategije u\v{c}enja vokabulara povezane s materinskim jezikom i razina jezi\v{c}noga znanja stranoga jezika}, keyword = {strategije u\v{c}enja vokabulara, materinski jezik, engleski kao strani jezik, njema\v{c}ki kao strani jezik, statisti\v{c}ka analiza} }
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Taka\v{c}, Vi\v{s}nja and Bagari\'{c}, Vesna}, year = {2007}, pages = {353-369}, keywords = {vocabulary learning strategies, mother tongue, English as a foreign language, German as a foreign language, statistical analysis}, journal = {U\v{c}itelj}, volume = {7}, issn = {1333-1396}, title = {First-language based vocabulary learning strategies and level of foreign language knowledge}, keyword = {vocabulary learning strategies, mother tongue, English as a foreign language, German as a foreign language, statistical analysis} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font