Pregled bibliografske jedinice broj: 380455
Razina komunikacijske kompetencije učenika engleskoga i njemačkoga jezika u pisanju i govorenju
Razina komunikacijske kompetencije učenika engleskoga i njemačkoga jezika u pisanju i govorenju // Metodika, 8 (2007), 1; 221-238 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 380455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razina komunikacijske kompetencije učenika engleskoga i njemačkoga jezika u pisanju i govorenju
(English and German Learners' Level of Communicative Competence in Writing and Speaking)
Autori
Bagarić, Vesna
Izvornik
Metodika (1332-7879) 8
(2007), 1;
221-238
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
komunikacijska kompetencija; komponente komunikacijske kompetencije; strani jezik; učenici engleskog jezika; učenici njemačkog jezika; osnovna škola; srednja škola
(communicative competence; components of communicative competence; foreign language; learners of English; learners of German; primary school; secondary school)
Sažetak
Novija istraživanja komunikacijske kompetencije učenika stranoga jezika upozorila su kako učenici različitih stranih jezika ne postižu istu razinu komunikacijske kompetencije u pojedinim jezicima nakon istog broja godina učenja tih jezika. Glavna svrha istraživanja prikazanog u ovom radu jest usporedba razine komunikacijske kompetencije hrvatskih učenika engleskog i njemačkog jezika u pisanju i govorenju. Na A2 razini nisu utvrđene značajne razlike između te dvije skupine učenika (4-5 godina učenja, osnovna škola) u razini njihove opće komunikacijske kompetencije u tim jezicima u pisanju i govorenju. Na toj razini gotovo da se nisu ispoljile značajne razlike niti u razini ovladanosti pojedinim komponentama komunikacijske kompetencije. Međutim, na B1 razini učenici engleskoga i njemačkog kao stranih jezika (8-9 godina učenja jezika, srednja škola) ne postižu niti istu razinu ovladanosti općom komunikacijskom kompetencijom u pisanju i govorenju niti istu razinu ovladanosti većinom komponenata komunikacijske kompetencije. U diskusiji se razmatraju razlozi koji su mogli dovesti do tih nalaza kao i njihova relevantnost za učenje i poučavanje engleskoga i njemačkoga jezika u hrvatskom obrazovnom kontekstu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-0000000-0790 - Razvijanje učenikove samostalnosti uz pomoć Europskog jezičnog portfolija (EJP) (Vrhovac, Yvonne, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Profili:
Vesna Bagarić Medve
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Education Research Abstracts Online