Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 379649

Ekstrinzični i intrinzični pristup motoričkom učenju


Miletić, Đurđica
Ekstrinzični i intrinzični pristup motoričkom učenju // Proceedings of the 3rd International Conference "Contemporary Kinesiology" / Maleš, Boris ; Miletić, Đurđica ; Kondrič, Miran ; Kvesić, Mladen (ur.).
Split : Mostar : Ljubljana: University of Split, Faculty of kinesiology ; University of Mostar, Faculty of natural science, matematics and education ; University of Ljubljana, Faculty of Sport, 2008. str. 28-34 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 379649 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ekstrinzični i intrinzični pristup motoričkom učenju
(Extrinsic and intrinsic aproach to motor learning)

Autori
Miletić, Đurđica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of the 3rd International Conference "Contemporary Kinesiology" / Maleš, Boris ; Miletić, Đurđica ; Kondrič, Miran ; Kvesić, Mladen - Split : Mostar : Ljubljana : University of Split, Faculty of kinesiology ; University of Mostar, Faculty of natural science, matematics and education ; University of Ljubljana, Faculty of Sport, 2008, 28-34

Skup
International Conference "Contemporary Kinesiology" (3 ; 2008)

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 28.11.2008. - 30.11.2008

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
povtratna motorička informacija; motivacija; subjekivno iskustvo
(extrinsic feedback; motivation; subjective experience)

Sažetak
Motoričko učenje označava promjene unutarnjeg procesa koje određuju sposobnost pojedinca da izvede određeni motorički zadatak, a u kineziološkim istraživanjima vrednuje se prikupljanjem povratnih informacija putem: (1) mjerenja razine/kvalitete znanja naučenog motoričkog sadržaja koje nam služi kao povratna informacija pri motoričkoj izvedbi a koje označava kvalitetu izvedenih pokreta i (2) mjerenja rezultata neke aktivnosti koja određuju izvedeni motorički zadatak. Razlikujemo dva osnovna pristupa fizičkoj aktivnosti. Intrinzični pristup - pretpostavlja orijentiranost osobe na zadatak, kako ga što bolje izvršiti i kako popraviti izvedbu. Ekstrinzični pristup, suprotno, podrazumijeva uspoređivanje osobne kompentecije s drugima. Utvrditi dominantan individualni pristup motoričkom učenju, predstavlja bitnu informaciju u svakom vođenom kineziološkom tretmanu bilo da je riječ o vrhunskom sportu, edukaciji ili rekreaciji, a utvrđuje se TEOSQ (Task and Ego Orientation in Sport Questionnaire) – mjernim instrumentom za procjenu intrinzične i ekstrinzične orijentacije u sportu. Psihometrijska istraživanja sa ciljem procjenjivanja osobnog doživljaja o aktivnosti, predstavljaju temelj kineziološkim istraživanjima povezanosti subjektivnog doživljaja određene aktivnosti i objektivne uspješnosti samog izvođenja. Visoka razina intrinzične orijentacije ključ je uspješnog motoričkog izvođenja kod školske djece. Poseban značaj identifikacija pristupa fizičkoj aktivnosti ima u estetskim sportovima gdje je emocionalna ekspresija pokretom često subjekt natjecateljske uspješnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
315-1773397-3333 - Mjerenje motoričkih znanja u kineziologiji (Miletić, Đurđica, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Đurđica Miletić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miletić, Đurđica
Ekstrinzični i intrinzični pristup motoričkom učenju // Proceedings of the 3rd International Conference "Contemporary Kinesiology" / Maleš, Boris ; Miletić, Đurđica ; Kondrič, Miran ; Kvesić, Mladen (ur.).
Split : Mostar : Ljubljana: University of Split, Faculty of kinesiology ; University of Mostar, Faculty of natural science, matematics and education ; University of Ljubljana, Faculty of Sport, 2008. str. 28-34 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Miletić, Đ. (2008) Ekstrinzični i intrinzični pristup motoričkom učenju. U: Maleš, B., Miletić, Đ., Kondrič, M. & Kvesić, M. (ur.)Proceedings of the 3rd International Conference "Contemporary Kinesiology".
@article{article, author = {Mileti\'{c}, \DJur\djica}, year = {2008}, pages = {28-34}, keywords = {povtratna motori\v{c}ka informacija, motivacija, subjekivno iskustvo}, title = {Ekstrinzi\v{c}ni i intrinzi\v{c}ni pristup motori\v{c}kom u\v{c}enju}, keyword = {povtratna motori\v{c}ka informacija, motivacija, subjekivno iskustvo}, publisher = {University of Split, Faculty of kinesiology ; University of Mostar, Faculty of natural science, matematics and education ; University of Ljubljana, Faculty of Sport}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Mileti\'{c}, \DJur\djica}, year = {2008}, pages = {28-34}, keywords = {extrinsic feedback, motivation, subjective experience}, title = {Extrinsic and intrinsic aproach to motor learning}, keyword = {extrinsic feedback, motivation, subjective experience}, publisher = {University of Split, Faculty of kinesiology ; University of Mostar, Faculty of natural science, matematics and education ; University of Ljubljana, Faculty of Sport}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font