Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 379634

Metrijske karakteristike testa motoričkih znanja /TMZ/ na klasifikacijskom ispitu Visoke učiteljske škole u Puli


Špelić, Aldo; Božić, Damir
Metrijske karakteristike testa motoričkih znanja /TMZ/ na klasifikacijskom ispitu Visoke učiteljske škole u Puli // Metodički obzori, I (2006), 1; 16-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 379634 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metrijske karakteristike testa motoričkih znanja /TMZ/ na klasifikacijskom ispitu Visoke učiteljske škole u Puli
(Motoric skills test /MST/ metric features at entry exams at Teacher training college of Pula)

Autori
Špelić, Aldo ; Božić, Damir

Izvornik
Metodički obzori (1846-1484) I (2006), 1; 16-25

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
diferencijacija; razredbeni postupak; razredna nastava; predškolski odgoj; tjelesna i zdravstvena kultura; motorička znanja
(differentiation; classification procedure; class teaching; pre-school education; physical education; motoric knowledge)

Sažetak
U cilju kvalitetnije diferencijacije pristupnika na razredbenom postupku Visoke učiteljske škole u Puli, za studij razredne nastave i predškolskog odgoja, za tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje, konstruirani su testovi motoričkih znanja. Temeljeni su na sadržajima plana i programa nastave tjelesne i zdravstvene kulture za mlađu školsku dob, a karakteriziraju ih prirodni oblici kretanja, tj. biotička motorička znanja, uz test osnovnih struktura košarkaške igre i test s elementima ritmičke gimnastike, realiziranih na poligonu umjetnih prepreka. Opredjeljujući se za studij predškolskog odgoja i razred ne nastave, za očekivati je da buduće učiteljice i odgajateljice imaju određenu količinu motoričkih informacija. Također pretpostavljamo da su ti određeni (zadani) prirodni oblici kretanja, usvojeni i na primjerenoj razini. Oni su značajni i zanimljivi u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture za studente, jer bi takva i slična biotička motorička znanja, po planu i programu nastave u predškolskoj ustanovi i osnovnoj školi one trebale realizirati kao sadržaje svog budućeg posla. Kvalitetno i zadovoljavajuće izvedene zadane strukture gibanja, osim početne slike o pristupniku, pretpostavka su uspješnije nadgradnje i složenijih struktura kretanja. Sedam testova konstruiranih posebno za tu namjenu (razredbeni postupak), s detaljno opisanim kriterijem ocjenjivanja, procjenjivalo je pet profesora tjelesne i zdravstvene kulture. Dobiveni rezultati pokazali su dobre metrijske karakteristike konstruiranih testova te kao takovi doprinose cjelovitijoj diferencijaciji pristupnika na razredbenom postupku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Damir Božić (autor)

Avatar Url Aldo Špelić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Špelić, Aldo; Božić, Damir
Metrijske karakteristike testa motoričkih znanja /TMZ/ na klasifikacijskom ispitu Visoke učiteljske škole u Puli // Metodički obzori, I (2006), 1; 16-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Špelić, A. & Božić, D. (2006) Metrijske karakteristike testa motoričkih znanja /TMZ/ na klasifikacijskom ispitu Visoke učiteljske škole u Puli. Metodički obzori, I (1), 16-25.
@article{article, author = {\v{S}peli\'{c}, Aldo and Bo\v{z}i\'{c}, Damir}, year = {2006}, pages = {16-25}, keywords = {diferencijacija, razredbeni postupak, razredna nastava, pred\v{s}kolski odgoj, tjelesna i zdravstvena kultura, motori\v{c}ka znanja}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori}, volume = {I}, number = {1}, issn = {1846-1484}, title = {Metrijske karakteristike testa motori\v{c}kih znanja /TMZ/ na klasifikacijskom ispitu Visoke u\v{c}iteljske \v{s}kole u Puli}, keyword = {diferencijacija, razredbeni postupak, razredna nastava, pred\v{s}kolski odgoj, tjelesna i zdravstvena kultura, motori\v{c}ka znanja} }
@article{article, author = {\v{S}peli\'{c}, Aldo and Bo\v{z}i\'{c}, Damir}, year = {2006}, pages = {16-25}, keywords = {differentiation, classification procedure, class teaching, pre-school education, physical education, motoric knowledge}, journal = {Metodi\v{c}ki obzori}, volume = {I}, number = {1}, issn = {1846-1484}, title = {Motoric skills test /MST/ metric features at entry exams at Teacher training college of Pula}, keyword = {differentiation, classification procedure, class teaching, pre-school education, physical education, motoric knowledge} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font