Pregled bibliografske jedinice broj: 379481
Alegorija ljudske sudbine iz Strossmayerove galerije starih majstora i nekoliko problema vezanih uz radionicu i sljedbenike Pietra Liberija
Alegorija ljudske sudbine iz Strossmayerove galerije starih majstora i nekoliko problema vezanih uz radionicu i sljedbenike Pietra Liberija // Sic ars dependitur arte. Zbornik u čast Vladimira Markovića / Sanja Cvetnić, Milan Pelc, Daniel Premerl (ur.).
Zagreb: Institut za povijest umjetnosti ; Odsjek za povijest umjetnosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 331-344
CROSBI ID: 379481 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Alegorija ljudske sudbine iz Strossmayerove galerije starih majstora i nekoliko problema vezanih uz radionicu i sljedbenike Pietra Liberija
(The Allegory of Human Fate in the Strossmayer Gallery in Zagreb and Several Problems Connected to the Workshop and Entourage of Pietro Liberi)
Autori
Kudiš Burić, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Sic ars dependitur arte. Zbornik u čast Vladimira Markovića
Urednik/ci
Sanja Cvetnić, Milan Pelc, Daniel Premerl
Izdavač
Institut za povijest umjetnosti ; Odsjek za povijest umjetnosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2009
Raspon stranica
331-344
ISBN
978-953-6106-81-3
Ključne riječi
slikarstvo, 17. stoljeće, Venecija, Marco Liberi, Alegorija ljudske sudbine, Strossmayerova galerija starih majstora, Zagreb, Pietro Liberi, Antonio Domenico Beverense, Giuseppe Diamantini, Federico Cervelli
(painting, 17th century, Venice, Marco Liberi, allegory of human fate, The Strossmayer Gallery of Old Masters, Zagreb, Pietro Liberi, Antonio Domenico Beverense, Giuseppe Diamantini, Federico Cervelli)
Sažetak
Marcu Liberiju se pripisuje slika Alegorija ljudske sudbine iz Strossmayerove galerije starih majstora, dok se Josip i Putifarova žena, danas u Muzeju Grada Rijeke, daje nekom od slijedbenika ili imitatora istog slikara. Gregoriu Lazzariniju se približava Judita s Holofernovom glavom iz jedne, najvjerojatnije talijanske, privatne zbirke. Domenicu Antoniu Beverenseu se pripisuju slike Sofonizba koja od Masinisse prima kalež s otrovom iz jedne venecijanske privatne zbirke i Venera s atributima Razboritosti, Giuseppeu Diamantiniju se pripisuju dvije Alegorije skulpture što su se nedavno pojavile na talijanskom tržištu umjetnina, a Federicu Cervelliju Betsabeja u kupanju iz Nacionalnog muzeja Republike Moldove. Nepoznatom sljedbeniku slikarstva Pietra i Marca Liberija se pripisuju slike Suzana i starci i Lotovo pijanstvo u vlasništvu Strossmayerove galerije starih majstora, a od 1952. godine na posudbi u dubrovačkom Zavodu za povijesne znanosti HAZU, smještenom u Sorkočevićevom ljetnikovcu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-1012654-0942 - Slikarstvo i skulptura u Istri i Hrvatskom primorju od 16. do 18. stoljeća (Kudiš, Nina, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Nina Kudiš
(autor)