Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 379481

Alegorija ljudske sudbine iz Strossmayerove galerije starih majstora i nekoliko problema vezanih uz radionicu i sljedbenike Pietra Liberija


Kudiš Burić, Nina
Alegorija ljudske sudbine iz Strossmayerove galerije starih majstora i nekoliko problema vezanih uz radionicu i sljedbenike Pietra Liberija // Sic ars dependitur arte. Zbornik u čast Vladimira Markovića / Sanja Cvetnić, Milan Pelc, Daniel Premerl (ur.).
Zagreb: Institut za povijest umjetnosti ; Odsjek za povijest umjetnosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 331-344


CROSBI ID: 379481 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Alegorija ljudske sudbine iz Strossmayerove galerije starih majstora i nekoliko problema vezanih uz radionicu i sljedbenike Pietra Liberija
(The Allegory of Human Fate in the Strossmayer Gallery in Zagreb and Several Problems Connected to the Workshop and Entourage of Pietro Liberi)

Autori
Kudiš Burić, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Sic ars dependitur arte. Zbornik u čast Vladimira Markovića

Urednik/ci
Sanja Cvetnić, Milan Pelc, Daniel Premerl

Izdavač
Institut za povijest umjetnosti ; Odsjek za povijest umjetnosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2009

Raspon stranica
331-344

ISBN
978-953-6106-81-3

Ključne riječi
slikarstvo, 17. stoljeće, Venecija, Marco Liberi, Alegorija ljudske sudbine, Strossmayerova galerija starih majstora, Zagreb, Pietro Liberi, Antonio Domenico Beverense, Giuseppe Diamantini, Federico Cervelli
(painting, 17th century, Venice, Marco Liberi, allegory of human fate, The Strossmayer Gallery of Old Masters, Zagreb, Pietro Liberi, Antonio Domenico Beverense, Giuseppe Diamantini, Federico Cervelli)

Sažetak
Marcu Liberiju se pripisuje slika Alegorija ljudske sudbine iz Strossmayerove galerije starih majstora, dok se Josip i Putifarova žena, danas u Muzeju Grada Rijeke, daje nekom od slijedbenika ili imitatora istog slikara. Gregoriu Lazzariniju se približava Judita s Holofernovom glavom iz jedne, najvjerojatnije talijanske, privatne zbirke. Domenicu Antoniu Beverenseu se pripisuju slike Sofonizba koja od Masinisse prima kalež s otrovom iz jedne venecijanske privatne zbirke i Venera s atributima Razboritosti, Giuseppeu Diamantiniju se pripisuju dvije Alegorije skulpture što su se nedavno pojavile na talijanskom tržištu umjetnina, a Federicu Cervelliju Betsabeja u kupanju iz Nacionalnog muzeja Republike Moldove. Nepoznatom sljedbeniku slikarstva Pietra i Marca Liberija se pripisuju slike Suzana i starci i Lotovo pijanstvo u vlasništvu Strossmayerove galerije starih majstora, a od 1952. godine na posudbi u dubrovačkom Zavodu za povijesne znanosti HAZU, smještenom u Sorkočevićevom ljetnikovcu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-1012654-0942 - Slikarstvo i skulptura u Istri i Hrvatskom primorju od 16. do 18. stoljeća (Kudiš, Nina, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nina Kudiš (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Kudiš Burić, Nina
Alegorija ljudske sudbine iz Strossmayerove galerije starih majstora i nekoliko problema vezanih uz radionicu i sljedbenike Pietra Liberija // Sic ars dependitur arte. Zbornik u čast Vladimira Markovića / Sanja Cvetnić, Milan Pelc, Daniel Premerl (ur.).
Zagreb: Institut za povijest umjetnosti ; Odsjek za povijest umjetnosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 331-344
Kudiš Burić, N. (2009) Alegorija ljudske sudbine iz Strossmayerove galerije starih majstora i nekoliko problema vezanih uz radionicu i sljedbenike Pietra Liberija. U: Sanja Cvetnić, Milan Pelc, Daniel Premerl (ur.) Sic ars dependitur arte. Zbornik u čast Vladimira Markovića. Zagreb, Institut za povijest umjetnosti ; Odsjek za povijest umjetnosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, str. 331-344.
@inbook{inbook, author = {Kudi\v{s} Buri\'{c}, Nina}, year = {2009}, pages = {331-344}, keywords = {slikarstvo, 17. stolje\'{c}e, Venecija, Marco Liberi, Alegorija ljudske sudbine, Strossmayerova galerija starih majstora, Zagreb, Pietro Liberi, Antonio Domenico Beverense, Giuseppe Diamantini, Federico Cervelli}, isbn = {978-953-6106-81-3}, title = {Alegorija ljudske sudbine iz Strossmayerove galerije starih majstora i nekoliko problema vezanih uz radionicu i sljedbenike Pietra Liberija}, keyword = {slikarstvo, 17. stolje\'{c}e, Venecija, Marco Liberi, Alegorija ljudske sudbine, Strossmayerova galerija starih majstora, Zagreb, Pietro Liberi, Antonio Domenico Beverense, Giuseppe Diamantini, Federico Cervelli}, publisher = {Institut za povijest umjetnosti ; Odsjek za povijest umjetnosti Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Kudi\v{s} Buri\'{c}, Nina}, year = {2009}, pages = {331-344}, keywords = {painting, 17th century, Venice, Marco Liberi, allegory of human fate, The Strossmayer Gallery of Old Masters, Zagreb, Pietro Liberi, Antonio Domenico Beverense, Giuseppe Diamantini, Federico Cervelli}, isbn = {978-953-6106-81-3}, title = {The Allegory of Human Fate in the Strossmayer Gallery in Zagreb and Several Problems Connected to the Workshop and Entourage of Pietro Liberi}, keyword = {painting, 17th century, Venice, Marco Liberi, allegory of human fate, The Strossmayer Gallery of Old Masters, Zagreb, Pietro Liberi, Antonio Domenico Beverense, Giuseppe Diamantini, Federico Cervelli}, publisher = {Institut za povijest umjetnosti ; Odsjek za povijest umjetnosti Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font