Pregled bibliografske jedinice broj: 379445
Integralna održivost i učenje
Integralna održivost i učenje // Obrazovanje u kontektsu tranzicije / Pilić, Šime (ur.).
Split: Ogranak Hrvatskog pedagoško-književnog zbora u Splitu, 2008. str. 233-258
CROSBI ID: 379445 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integralna održivost i učenje
(Integral sustainability and learning)
Autori
Lay, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Obrazovanje u kontektsu tranzicije
Urednik/ci
Pilić, Šime
Izdavač
Ogranak Hrvatskog pedagoško-književnog zbora u Splitu
Grad
Split
Godina
2008
Raspon stranica
233-258
ISBN
978-953-96977-8-3
Ključne riječi
integralna održivost, učenje
(integral sustainability, learning)
Sažetak
U poglavlju se razmatra integralna održivost kao kriterij i cilj odgoja i obrazovanja za održivi razvoj. Proces održivog razvoja je inherentno proces učenja, kojim možemo, ako smo tako odabrali, učiti graditi kapacitete i sposobnosti da bismo živjeli na održiviji način. Nakon analize osnovnih pojmova autor u 10 točaka nudi viđenje općih i posebnih sadržaja odgoja i učenja za održivi razvoj. Posebne sadržaje programa učenja, usmjerene na Hrvatsku, autor izlaže u tri tematska kruga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
194-1941560-1550 - ODRŽIVI RAZVOJ HRVATSKE (Šimleša, Dražen, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Vladimir Lay
(autor)