Pregled bibliografske jedinice broj: 379326
Metodička interpretacija Nazorove "Halugice"
Metodička interpretacija Nazorove "Halugice" // Život i škola, časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 2 (2008), 20; 81-92 (podatak o recenziji nije dostupan, znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 379326 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodička interpretacija Nazorove "Halugice"
(Methodological interpretation of Nazor`s "Halugica")
Autori
Nemeth-Jajić, Jadranka
Izvornik
Život i škola, časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 2
(2008), 20;
81-92
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
interpretacija Nazorove "Halugice"; čitanje s predviđanjem; suradničko učenje
(interpretation of Nazor`s "Halugica"; anticipatory reading; cooperative learning)
Sažetak
U nastavi hrvatskoga jezika u interpretaciji književnoga djela uvriježena je, ali ne i jedina, metoda interpretativnoga čitanja. Na primjeru Nazorove pripovijetke Halugica pokazuje se mogućnost iskorištavanja još jedne metode - čitanja s predviđanjem. Nadalje, pokazuje se kako se interpretacija književnoga teksta može voditi oblicima suradničkog učenja: suradničkom diskusijom, akademskom kontroverzijom i slikanjem u paru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA - Modern Language Abstracts
- EBSCO Publishing