Pregled bibliografske jedinice broj: 379266
Digitalni mediji u obrazovanju
Digitalni mediji u obrazovanju // 1. međunarodna znanstvena konferencija "The Future of Information Sciences (INFuture2007) : Digital Information and Heritage" : zbornik radova / Seljan, Sanja ; Stančić, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Odsjek za informacijske znanosti, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Središnji državni ured za e-Hrvatsku, Zagreb, 2007. str. 527-537 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 379266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalni mediji u obrazovanju
(Digital media in education)
Autori
Nadrljanski, Mila ; Nadrljanski, Đorđe ; Bilić, Mirko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
1. međunarodna znanstvena konferencija "The Future of Information Sciences (INFuture2007) : Digital Information and Heritage" : zbornik radova
/ Seljan, Sanja ; Stančić, Hrvoje - Zagreb : Odsjek za informacijske znanosti, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Središnji državni ured za e-Hrvatsku, Zagreb, 2007, 527-537
ISBN
978-953-175-305-0
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija "The Future of Information Sciences : Digital Information and Heritage" (1 ; 2007)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.11.2007. - 09.11.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalni mediji; obrazovanje; studenti; pedagoške mogućnosti
(digital media; education; students; pedagogical possibilities)
Sažetak
Članak se bavi pedagoškim mogućnostima i učincima digitalnih medija u obrazovanom sustavu. Digitalni mediji nalaze široku primjenu u predavanjima, učenju, u programima za vježbu, u bazama podataka, alatima, igrama, u pokusima simulacije za kompleksnu komunikaciju i kooperativno okruženje. Različite aplikacije mogu se primijeniti u programima za učenje i u odgovarajućim aktivnostima. Kada je riječ o sadržajima za tehnike učenja koje su zasnovane na različitim vrstama kodiranja i odnose se na različite modalitete, postoje i učinci kao što su interaktivni kontakti s objektima koji uče , mogućnosti prilagodbe ovisno o predznanju studenata, povratna veza u različitim aktivnostima, istraživanju i simulaciji, net programiranje u distribucijskim odjelima virtualnog prostora. Postavljaju se pitanja o opsegu uporabe takvih potencijala, o oblicima korištenja te o očekivanjima glede promjene kulture. Sva ta pitanja zahtijevaju empirijski odgovor i objasnit ćemo ih u ovom članku. U svakom slučaju, digitalni bi se mediji trebali primijeniti u obrazovnim sustavima kao što su obrazovanje djece u ranom razdoblju njihova života, rad s mladim ljudima, profesionalno obrazovanje i u poboljšanju sustava za obrazovanje odraslih. Mogućnosti digitalnih medija ogledaju se u njihovoj kulturnoj biti i u obrazovnoj vrijednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pomorski fakultet, Split