Pregled bibliografske jedinice broj: 379026
Zadržavanje emocionalnog doživljaja prirode kroz sustav obrazovanja – preduvijet cjeloživotnog učenja za održivi razvoj.
Zadržavanje emocionalnog doživljaja prirode kroz sustav obrazovanja – preduvijet cjeloživotnog učenja za održivi razvoj. // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, V., Vujičić, L. (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 2008. str. 75-84
CROSBI ID: 379026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadržavanje emocionalnog doživljaja prirode kroz sustav obrazovanja – preduvijet cjeloživotnog učenja za održivi razvoj.
(Keeping the emotional sensation on nature through the educational system - the prerequisite for the longlife learning for the sustainable development.)
Autori
Sušić, Goran ; Radek, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Urednik/ci
Uzelac, V., Vujičić, L.
Izdavač
Sveučilište u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2008
Raspon stranica
75-84
ISBN
978-953-98445-6-9
Ključne riječi
priroda, obrazovanje, održiv razvoj
(nature, education, sustainable development)
Sažetak
Razmotrena je uloga obrazovanja u razumijevanju prirode i prihvaćanju sustava održivog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
101-1012682-2678 - Migracijski sustavi i ekologija ornitofaune područja Nacionalne ekološke mreže (Sušić, Goran, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti
Profili:
Goran Sušić
(autor)