Pregled bibliografske jedinice broj: 378121
Primjena marketinga u politici
Primjena marketinga u politici, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 378121 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena marketinga u politici
(Marketing application in politics)
Autori
Brala, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
13.10
Godina
2008
Stranica
29
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
politika; marketing; Hrvatska
(politics; marketing; Croatia)
Sažetak
Cilj ovog rada je prikaz marketinga u službi politike, njegovih osnovnih značajki, tehnika i metoda koje se koriste u predizbornim kampanjama. Kada je riječ o marketingu u politici, on je usmjeren na političko tržište, dok se političko tržište odnosi na političku javnost ili građane, te se bavi promocijom stranaka i kandidata. Maksimalno pojednostavljeno, marketing u politici nije ništa drugo do upravljački proces čiji je cilj da putem oblikovanja ponude i razmjene političkog proizvoda, koji ima neku vrijednost izraženu u političkim programima, proda na političkom tržištu uz zadovoljavanje interesa birača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka