Pregled bibliografske jedinice broj: 378102
Internet oglašavanje
Internet oglašavanje, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 378102 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internet oglašavanje
(Internet advertising)
Autori
Balić, Sofija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
26.06
Godina
2008
Stranica
26
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
marketing; oglašavanje; Internet
(marketing; adverising; Internet)
Sažetak
Oglašavanje, u teoriji i praksi, je puno šire od onog što potrošači vide. Oglašavanje se definira kao jedna od aktivnsoti promocijeskog miksa kojom se povećava potražnja na način da se potencijalni potrošači upoznaju sa proizvodom ili pak djelatnošću gospodarskog subjekta. Oglašavanje na Internetu za mnoge tvrtke u svijetu predstavlja idealan način za dolaženje do najšireg kruga potencijalnih korisnika- ne samo u jednom gradu, zemlji ili regiji, već u cijelom svijetu. Osim što je cilj ovog rada analizirati, ispitati i istražiti Internet oglašavanje, važno je približiti mogućnosti jednostvanog oglašavanja za male, ali i velike tvrtke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka