Pregled bibliografske jedinice broj: 378093
Razvoj novih proizvoda
Razvoj novih proizvoda, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 378093 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj novih proizvoda
(Development of new products)
Autori
Tomić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
15.09
Godina
2008
Stranica
28
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
prozvod; potrošači; marketing
(product; cosumers; marketing)
Sažetak
Cilj ovog rada i samog istraživanja je objasniti pojam proizvoda i proces razvoja novog proizvoda te u primjeru pokazati kako se, pomnim promatranjem i uvažavanjem zakona tržišta i ostalih elemenata bitnih za razvoj, proizvod može dovesti na uzlaznu putanju i osigurati mu opstanak na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka