Pregled bibliografske jedinice broj: 378091
Mjerenje učinkovosti marketinške kampanje
Mjerenje učinkovosti marketinške kampanje, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 378091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mjerenje učinkovosti marketinške kampanje
(Measuring efficiency of marketing campaign)
Autori
Jager, Aleksandar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
18.09
Godina
2008
Stranica
27
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
marketing; tržište; potrošači
(marketing; market; consumers)
Sažetak
Istraživanje tržišta neophodan je korak u mjerenju efikasnosti svake promotivne kampanje. Stupanj stvorene svjesnosti o proizvodu, razumijevanje proizvoda, poticaj na korištenje proizvoda, privrženost proizvodu i sl. samo su neki od mogućih kontrolnih pokazatelja djelotvornosti oglašavanja. U ovom radu prikazani su učinci marketinških kampanja provođenih u periodu od pet godina za proizvod Efferalgan 500. Istražen je nivo stvorene spontane i potaknute svjesnosti, stupanj informiranosti o proizvodu, čimbenici koji utječu na kupnju proizvoda te zadovoljstvo korisnika korištenim proizvodom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka