Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 378091

Mjerenje učinkovosti marketinške kampanje


Jager, Aleksandar
Mjerenje učinkovosti marketinške kampanje, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


CROSBI ID: 378091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjerenje učinkovosti marketinške kampanje
(Measuring efficiency of marketing campaign)

Autori
Jager, Aleksandar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
18.09

Godina
2008

Stranica
27

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
First, Ivana

Ključne riječi
marketing; tržište; potrošači
(marketing; market; consumers)

Sažetak
Istraživanje tržišta neophodan je korak u mjerenju efikasnosti svake promotivne kampanje. Stupanj stvorene svjesnosti o proizvodu, razumijevanje proizvoda, poticaj na korištenje proizvoda, privrženost proizvodu i sl. samo su neki od mogućih kontrolnih pokazatelja djelotvornosti oglašavanja. U ovom radu prikazani su učinci marketinških kampanja provođenih u periodu od pet godina za proizvod Efferalgan 500. Istražen je nivo stvorene spontane i potaknute svjesnosti, stupanj informiranosti o proizvodu, čimbenici koji utječu na kupnju proizvoda te zadovoljstvo korisnika korištenim proizvodom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jager, Aleksandar
Mjerenje učinkovosti marketinške kampanje, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
Jager, A. (2008) 'Mjerenje učinkovosti marketinške kampanje', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jager, Aleksandar}, year = {2008}, pages = {27}, keywords = {marketing, tr\v{z}i\v{s}te, potro\v{s}a\v{c}i}, title = {Mjerenje u\v{c}inkovosti marketin\v{s}ke kampanje}, keyword = {marketing, tr\v{z}i\v{s}te, potro\v{s}a\v{c}i}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jager, Aleksandar}, year = {2008}, pages = {27}, keywords = {marketing, market, consumers}, title = {Measuring efficiency of marketing campaign}, keyword = {marketing, market, consumers}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font