Pregled bibliografske jedinice broj: 378084
Etičnost u oglašavanju alkoholnih pića i duhanskih proizvoda
Etičnost u oglašavanju alkoholnih pića i duhanskih proizvoda, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 378084 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Etičnost u oglašavanju alkoholnih pića i duhanskih proizvoda
(Ethics in advertising alcoholic and tobacco products)
Autori
Korić, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
13.10
Godina
2008
Stranica
39
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
etika; oglašavanje; društvo
(ethics; advertising; society)
Sažetak
Cilj ovog rada je objasniti pojam i primjenu poslovne etike u poduzećima, s posebnim naglskom na hrvatska poduzeća. Unutar posovne etike, istražiti etičnost u marketinškim praksama, pobliže istražiti pojavu etičnosti u elementima marketinškog miksa i definirati društvenu odgovornost marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka