Pregled bibliografske jedinice broj: 378043
Marketing na mjestu prodaje u hrvatskim poduzećima
Marketing na mjestu prodaje u hrvatskim poduzećima, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 378043 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing na mjestu prodaje u hrvatskim poduzećima
(Merchandising in Croatian Companies)
Autori
Pejaković, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
17.10
Godina
2008
Stranica
31
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
marketing; hrvatska poduzeća; potrošači
(marketing; croatian companies; consumers)
Sažetak
Cilj ovog rada je upoznavanje sa samom riječi marketinga na prodajnom mjestu te način i gdje se provodi, jer se svaki dan susrećemo s time, a nismo toga ni svjesni, odnosno mnogi ni ne znaju za taj pojam i što to znači.Iz svrhe rada proizlazi hipoteza rada koja glasi: učinkovitost marketinga na prodajnom mjestu i važnost koja se pridaje njemu u prodavaonicama u znatnoj mjeri utječe na potrošače prilikom kupnje proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka