Pregled bibliografske jedinice broj: 378024
Oglašavanje turističkog proizvoda Maistre
Oglašavanje turističkog proizvoda Maistre, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 378024 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oglašavanje turističkog proizvoda Maistre
(Advertising of tourist product Maistra)
Autori
Mattossovich, Emanuela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
17.10
Godina
2008
Stranica
30
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
oglašavanje; turizam; Maistra
(advertising; tourism; Maistra)
Sažetak
Oglašavanje se treba promatrati kao investiciju i pridati mu jednaku važnost kao što ima bilo koja druga materijalna investicija bez koje opstanak na tržištu ne bi bio moguć.Pogled mora stalno biti usmjeren prema naprijed, radi otkrivanja novih mogućnosti u nezadovoljenim, a često i nedovoljno sagledanim potrebama tržišta. Stog ase postavlja hipoteza da je bitno analizirati i istražiti potrebe tržišta kako bi Maistra postala prvoklasno i prepoznatljivo poduzeće na istarskoj obali koja će se uz pružanje svog turističkog proizvida pozicionirati među najbolja turistička poduzeća Mediterana.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka