Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 377464

Odnos razumijevanja naravi spoznaje i izbora nastavnih ciljeva i metoda


Jukić, Tonća
Odnos razumijevanja naravi spoznaje i izbora nastavnih ciljeva i metoda, 2000., diplomski rad, Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja u Splitu, Split


CROSBI ID: 377464 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos razumijevanja naravi spoznaje i izbora nastavnih ciljeva i metoda
(Relation of Cognition Understanding and Choosing Teaching Aims and Methods)

Autori
Jukić, Tonća

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja u Splitu

Mjesto
Split

Datum
25.10

Godina
2000

Stranica
33

Mentor
Žarnić, Berislav

Ključne riječi
spoznaja; znanje; nastavni ciljevi i metode; učenje; nastavni modeli
(cognition; knowledge; teaching aims and methods; learning; models of teaching)

Sažetak
U radu se prikazuje retrospektiva razumijevanja naravi spoznaje i znanja te se upućuje na postavku da znanje nije stanje, kako se u tradicionalnim teorijama tvrdilo, već je ono kao i spoznaja proces koji je nedovršen i nedovršiv. Sazrijevanje ove hipoteze prati se kroz pitanja spoznajne teorije i teorije znanstvene spoznaje s ciljem boljeg razumijevanja problema organizacije nastavnog procesa. Počevši od empirizma kod Francisa Bacona, Davida Humea i Ruđera Boškovića, preko Kantovog idealizma i evolucionizma Herberta Spencera, u radu se dolazi do Piagetove genetičke teorije i Popperovog kritičkog racionalizma te se upućuje na prednosti i nedostatke spoznajnih teorija i mogućnosti njihove praktične primjene u nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Berislav Žarnić (mentor)

Avatar Url Tonća Jukić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jukić, Tonća
Odnos razumijevanja naravi spoznaje i izbora nastavnih ciljeva i metoda, 2000., diplomski rad, Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja u Splitu, Split
Jukić, T. (2000) 'Odnos razumijevanja naravi spoznaje i izbora nastavnih ciljeva i metoda', diplomski rad, Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja u Splitu, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Juki\'{c}, Ton\'{c}a}, year = {2000}, pages = {33}, keywords = {spoznaja, znanje, nastavni ciljevi i metode, u\v{c}enje, nastavni modeli}, title = {Odnos razumijevanja naravi spoznaje i izbora nastavnih ciljeva i metoda}, keyword = {spoznaja, znanje, nastavni ciljevi i metode, u\v{c}enje, nastavni modeli}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Juki\'{c}, Ton\'{c}a}, year = {2000}, pages = {33}, keywords = {cognition, knowledge, teaching aims and methods, learning, models of teaching}, title = {Relation of Cognition Understanding and Choosing Teaching Aims and Methods}, keyword = {cognition, knowledge, teaching aims and methods, learning, models of teaching}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font